חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נסיון לשדוד מכונית

 

שלושה צעירים פלסטינאים, תושבי בית ליקיא, ניסו לשדוד מכונית כשהנהגת יושבת בתוכה

 

שלושה צעירים פלסטינאים ניסו לגנוב מכונית בזמן שבו הנהגת נמצאת בתוכה. במוצאי שבת, בשעות החשכה, ניגשו שלושה צעירים פלסטינאים לרכב שבו ישבה הנהגת. המכונית והנהגת היו בתוך העיר מודיעין, בסמוך למדרכה ולביתה של הנהגת. השלושה שהבחינו בנהגת כשהיא נכנסת לרכבה ומתכוונת להתחיל בנסיעה, פתחו את דלת המכונית והתכוונו למשוך את האשה החוצה ולגנוב את המכונית. הנהגת נבהלה, אולם הגיבה מהר ונמלטה מהמקום עם רכבה.

לדברי סגן מפקד תחנת מודיעין, פקד דוד גרונין, בעקבות הודעה טלפונית שהגיעה לתחנה בשל הארוע, הופעלו כוחות משטרה ומתנדבים למרדף אחר השלושה. השלושה נתפסו בתוך תחומי מודיעין. השלושה, קטין ושני בגירים, תושבי הכפר בית ליקיא, נחקרו בתחנה ולטענתם הם התכוונו לגנוב את המכונית בלבד כדי למכור אותה מאוחר יותר בשטחים.

לדברי פקד גרונין, במהלך נסיון הגניבה לא נעשה שימוש בנשק קר או חם מכל סוג שהוא. אתמול (יום ב’) הוגש נגד השלושה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים. בית המשפט הורה לעצרם עד למתן החלטה אחרת.

בענין זה מן הראוי להזכיר שמקרי שוד מכוניות הפך בשנתיים האחרונות לדרך מקובלת בקרב גנבי רכב פלסטינאים. אזור הפעילות העיקרי שבו מתבצעת פעילות מסוג זה הוא לאורך כביש 444, בין מרחב נתב"ג לכפר סבא. במקרים רבים נעשה שימוש בנשק קר או חם במהלך השוד. המקרה האחרוןן באזור ארע לפני כחודש ברמזור שבצומת היציאה הצפונית משוהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות