חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: שעה היסטורית

 

שלוש קבוצות צועדות בראש ליגה ארצית בכדורעף נשים מחוז דרום, ללא הפסד ובמוצאי שבת האחרונה, נפגשו שתיים מהן לעימות חזיתי, כאשר קבוצת מ.ס. מודיעין, ארחה מ.ס. אחרת - זו מרמת אביב. בעוד שמודיעין איבדה שלוש מערכות מתחילת העונה, הרי שהאורחות לא שמטו ולו מערכה אחת מתחילת העונה ונחשבות למועמדות בכירות להעפלה לליגה הלאומית

 

האווירה ביציע באולם השמשוני, הייתה מחשמלת, כאשר גם האורחות הביאו עידוד צמוד. מודיעין הציגה מצידה 50 אוהדים מקומיים, תופים, חצוצרות והמון מצב רוח טוב.

מודיעין פתחה עם השישייה הבאה - טל בר, שרון אופיר שיטרית, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

מערכה ראשונה - המערכה הראשונה איימה על שלמות הציפורניים של אוהדי שתי הקבוצות. נקודה לכאן ונקודה לכאן, כאשר ההובלה עוברת מצד לצד. A של שחף וחסימה של שרון, העלו את מודיעין ליתרון 8:10, לראשונה במשחק קבוצה ביתרון של יותר מנקודה אחת. שלוש נקודות רצופות, החזירו את היתרון לאורחות.

משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין העלה את דניאלה גור מהספסל ומודיעין חזרה להוביל. שלוש הנחתות רצופות של טל, העלו את מודיעין ל 11:14 ושלחו את האורחות לפסק זמן. הנקודות המשיכו להתחלק בין כל השחקניות ו A של לינוי, העלה את המארחות ל 16:21. האורחות ניצלו רפיון בהגנה והשוו ל 21:21. שרון הנחיתה לשטח מת ולאחריה הגיעה "הנחת טיל" של שחף, והופ 22:25 למודיעין ו 0:1 במערכות. הרמת אביביות הפסידו מערכה ראשונה העונה.

מערכה שנייה - ראשית - נדידת העמים ביציע, בכדי שלא נפספס חס וחלילה שום נקודה. מודיעין המשיכה עם המומנטום, ופתחה את המערכה ב 3:7. האורחות לא ויתרו והשוו ל 8:8, אבל שחקניות מודיעין היו במלוא כושרן - טל, יעל ודניאלה, התעופפו לפרקט והצילו כדורים אבודים, ליאת, שחף ולינוי הנחיתו מכל מצב, שרון עשתה הרבה מהכול - הכינה כדורים מצוינים להנחתות, חסמה ביחד עם שחף או לינוי ליד הרשת וקינחה ב "טיפים" (כדורים חכמים ועדינים ליד הרשת - בניגוד להנחתות).

טל עברה להגיש והאורחות לא הצליחו להחזיר את הסרבים שלה. מודיעין צברה שבע נקודות רצופות ועלתה ל 12:21. יעל הכינה כדור לשחף והקהל שהריח את ההנחתה מקילומטר קרא "יאללה שחף" והבום לא אחר להגיע. לאחר מכן, הייתה זו שוב שחף, הפעם "בקטנה" והמערכה השנייה הסתיימה ב 13:25 ו 0:2 מדהים למודיעין.

מערכה שלישית - הבטחתם משחק צמוד, לא? כבר בנקודה השלישית של המערכה, הבנו כמה חמור המשבר בצד התל אביבי: שחקנית שלהן קיבלה הרמה מצוינת להנחתה - כאשר כל שחקניות מודיעין נערכו מאחור. היו לה כל כך הרבה אפשריות ומה שיצא לה, היה כדור לרשת. חסימה מעולה של שחף ושרון ליד הרשת, העלתה את מודיעין ל 4:8. האורחות צימקו ל 8:9 ואז שחקניות מודיעין, ששיחקו בהילוך חמישי בכל המשחק, הכניסו לטורבו - הנחתות של לינוי ושחף, "טיפים" מגניבים של שרון וגם טל את ליאת עשו את שלהן.

תשע נקודות רצופות של מודיעין, העלו את המארחות ל 8:18 ושלחו את מאמן האורחות לקחת שני פסקי זמן, שלא ממש עזרו להן. כל נקודה הייתה יפה יותר מקודמתה והמשחק הסתיים עם סרב קטלני של שרון 9:25 פנטסטי במערכה השלישית ו 0:3 למודיעין על רמת אביב, במשחק שנמשך בדיוק שעה.

הקהל הודה לשחקניות על תצוגת כדורעף מושלמת והשחקניות התפנו לעשות "בוק" צילומים.

תגובות לאחר המשחק :"לא להאמין, הם שחקניות שתי רמות מעלינו", "ניצחנו אותן ועוד 0:3", "לא האמנו שננצח אותן".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות