חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עניין של מבט. מה חמור יותר-רעש בלילה או הגשת התלונה על כך?

 

תושב רחוב עמק דותן במודיעין, הגיש תלונה במשטרה כנגד רכז הנוער דוד צור, כמי שאחראי על פעילות מועדון הנוער ברחוב והרעש שבוקע ממנו בשעות הלילה המאוחרות. בעירייה מאשרים שאכן הרעש בקע בשעות לא ראויות, אולם העדיפו, בתגובתם, לראות בחומרה דווקא את הגשת התלונה במשטרה נגד רכז הנוער.

 

 בהודעה שהועברה למערכת MCITY, נמסר כי "ביום שישי האחרון התייצב ד. תושב רחוב עמק דותן במודיעין בתחנת המשטרה והגיש תלונה בגין גרימת רעש חריג ממועדון הנוער ברחוב.

לדבריו, התעורר בשעה 1:20 לפנות בוקר לקול מוסיקת ריקודים רועשת. "בתחילה סברתי שמדובר בצעירים המשמיעים מוסיקה ממכוניתם, אולם כעבור 20 דקות החלטתי לצאת ולהעיר להם. מה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי שהמוסיקה בוקעת ממועדון הנוער.

התקשרתי למוקד העירוני ולמשטרה ובמקביל הגעתי אל המועדון. באותה שעה שהו כ- 20 בני נוער במתחם ומסביבו. ומתוך המועדון בקעה מוסיקה חזקה. ניגשתי לדי.ג’יי וביקשתי ממנו להפסיק את המוסיקה לאלתר. ניגש אלי בחור שהציג את עצמו כאחראי על המועדון בשם דור בן לולו. בתלונה שהוגשה למשטרה צוין גם שמו של דור.

לדברי ד. מדובר בזלזול מתמשך של העירייה בתושביה. "זוהי חוצפה של העירייה והעומד בראשה לגבות מאיתנו מיסים ולהשתמש בהם כדי לפגוע באיכות החיים שלנו ועוד בניגוד לחוק", טוען ד. לדבריו, פנה למוקד העירוני עשרות פעמים בעבר בשל הפרות חוזרות ונשנות של החוק והשמעת מוזיקה גם אחרי השעות המותרות בחוק. "כנראה שלא יהיה מנוס אלא לתבוע את העירייה בבית משפט על הפרת החוק המתמשכת. הגשת התלונה במשטרה הינה צעד ראשון בלבד". הוא כותב בסיכום מכתבו למערכת.

בתגובת עיריית מודיעין נמסר כי, "במועדון הנוער בעמק דותן התקיימה מסיבה עבור בני הנוער שנמשכה מעבר לשעות המותרות בחוק. בעקבות פנייה טלפונית של התושב למנהל יחידת הנוער דוד צור, הופסקה המסיבה באופן מיידי, והנהלים הובהרו מחדש למארגנים שהיו במקום. העירייה רואה בחומרה את הגשת התלונה במשטרה באופן אישי נגד מנהל יחידת הנוער, תלונה שכמובן נסגרה בגלל חוסר אשמה. העירייה פועלת על מנת לאזן בין הצרכים לפעילות בני נוער בעיר ובין הרצון לשמור על איכות החיים של התושבים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות