חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

המשימה-להציל את אלי טובבין!

 

מודיעין, מכבים-רעות מתגייסת לעזרתו של אלי טובבין, תושב מודיעין-מכבים-רעות הנאבק על חייו במחלת הלוקמיה. היום- שלישי, מבצע ההתרמה הארצי

 

אלי טובבין בן 33, סובל מלוקמיה חריפה וזקוק בדחיפות לתרומה של מח עצם. לפי הערכת רופאיו נותרו חודשים ספורים למציאת תרומה מתאימה עבורו. כל יום שעובר - מקטין את סיכוייו. עד כה בכל מאגרי בדיקות הדם לא נמצא תורם מתאים עבורו.

בתו נטלי בת ה-6 לומדת בכתה א’ בבית הספר "מעוז המכבים". בעידוד המחנכת שלה וצוות ההוראה של בית הספר הוחלט לצאת במבצע עירוני לגיוס תרומות להצלתו. ילדי כיתות ה’-ו’ של בית הספר יצאו לבתים של תושבי העיר וחברי הנהגת ההורים של בית הספר שארגנו את המבצע הציבו דוכני התרמה בכל מרכזי הקניות בעיר. ארגון "עזר מציון" הצטרף ליוזמה ומנהל את המבצע הארצי ובדיקת המבחנות. מתוך הבנה שבמודיעין, עירו של טובבין, צפויה הענות רבה למבצע, מספר שיא של 1500 מבחנות יישלחו רק למודיעין מכבים-רעות. יותר מלכל מקום אחר בארץ. שני מוקדי הבדיקה: בקניון עזריאלי ומרכז ישפרו סנטר בעיר.

נזכיר כי במבצע הקודם של "עזר מציון" הגיעו לעיר כמה מאות מבחנות שנגמרו תוך שעתיים בלבד.

בהודעת דוברות עיריית מודיעין נמסר כי, ראש העיר חיים ביבס הורה למנגנון העירוני לעזור בקידום המבצע והעירייה מסייעת בפרסום יום ההתרמה והצבת דוכני התרמה בכל האירועים העירוניים של חנוכה. ראש העיר עצמו יגיע להיבדק ביום ההתרמה בקניון עזריאלי יחד עם חברי מועצה נוספים והנהלת ארגון "עזר מציון" היום בשעה 18:30.

על פי הערכות רפואיות קיים סיכוי גדול יותר למצוא תורם מתאים בקרב עולים יוצאי רוסיה ועדות אשכנז. על כן מחלקת הקליטה של העירייה פועלת לגייס למבצע עולים חדשים מברית המועצות לשעבר שהגיעו לעיר, על מנת לבדוק את התאמתם.

הרב הראשי למודיעין, דוד לאו, הפיץ קריאה נרגשת לכל הקהילות הדתיות ובתי הכנסת בעיר להרים תרומה כספית לטובת המבצע.

בעיר יסתובבו עשרות מתנדבים שיציבו דוכני התרמה, יעברו בין בתים לאיסוף תרומות וישמשו נהגים לטובת תורמים פוטנציאלים ויסייעו להם לבוא ולהיבדק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות