חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רשמית: ביה”ס ”רעים” יעבור מרעות למבנה אחר ברחוב ראובן

 

הודעה בדבר העתקת "רעים" מרעות לשכונת השבטים, בשנה"ל הבאה, הוצאה לתקשורת המקומית לאחר שהנהגת ההורים יודעה רשמית על כך ביום ג’ האחרון. טרם סוכם מיהו המוסד החינוכי שיקבל לידיו את המבנה המתפנה

 

ביום שלישי שעבר הוזמנו נציגי הנהגת ההורים של בית ספר רעים לפגישה עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה, מויש לוי, ראש מינהל החינוך בעירייה, חיה שיטאי ומנהלת בית הספר, רינה דווידי.

בפגישה עודכנו ההורים סופית בדבר העתקת בית הספר ממקומו הנוכחי ברעות, לבית הספר החדש ברחוב ראובן שבשכונת השבטים. בית הספר יעבור עם מנהלת בית הספר, הצוות החינוכי, והתלמידים באותן הרכבי כיתות. בית הספר הממלכתי דתי, "שבטי ישראל", שפועל בימים אלו במבנה זה, יעבור למבנה הקבע שלו ברחוב אסתר המלכה בשכונת מוריה.

בעירייה הדגישו כי מועד קבלת ההחלטה נעשה בימים אלו, עשרה חודשים לפני תחילת שנת הלימודים, על מנת לאפשר תהליך מסודר ומיטבי של העברת בית ספר .

ההחלטה התקבלה לאחר בחינת נתוני התלמידים בהווה והצפי לשנים הקרובות (כולל האכלוס העתידי) . מדיניות העירייה ומינהל החינוך קובעת כי לכל אחת משכונות העיר יהיה בית ספר שכונתי. על כן הוחלט כי במהלך השנה הבאה יפעלו שלושה בתי ספר באזור משואה, השבטים ומוריה: בית ספר ניצנים בשכונת משואה, בית ספר רעים (שיועתק לרחוב ראובן) בשכונת השבטים ובית ספר צומח (יוקם בין רחוב שרה אמנו לרחוב רבקה אמנו) בשכונת מוריה.

על פי צפי האכלוס העתידי בעיר והנתונים הקיימים אין אפשרות לקיים בית ספר יסודי ממלכתי נוסף על שלושה אלה. כמו כן, ההחלטה התקבלה בין השאר על סמך העובדה כי רובם המכריע של תלמידי בית הספר (כ-76%) הם תושבי שכונות השבטים ומוריה.

בהודעת העירייה נמסר כי, ההחלטה על המעבר התקבלה לאחר מספר שנים בהן נושא זה עמד על סדר היום של קהילת רעים ומינהל החינוך. במהלך השנה האחרונה ערכה ראש מינהל החינוך סבבי שיחות עם נציגי האוכלוסיות השונות המרכיבות את קהילת בית הספר ועם הצוות פדגוגי בבית הספר בראשות מנהלת בית הספר רינה דווידי,כל זאת בתיאום עם משרד החינוך.

עוד נמסר כי "המבנה שיתפנה ישמש את מינהל החינוך לצרכי מוסד חינוכי אחר, לאוכלוסיה שחסרה כיום מבנה ראוי משלה. טרם הוחלט מי יקבל לידיו את המבנה". בפגישה שנערכה עם ההורים ובשיחה שקדמה לכך עם מורי בית הספר הדגישו לוי ושיטאי כי העירייה תקצה משאבים ייחודיים על מנת לסייע לקהילת בית הספר לעבור את המהלך בצורה המיטבית וכן ייעשה מאמץ לקיים תשתית פיזית דומה לזו שבמבנה הנוכחי ואף יותר מכך. עוד צויין כי במשכנו החדש יהנה בית הספר מאולם ספורט הנבנה בימים אלה.

מויש לוי: "ההחלטה על העברת בית הספר "רעים", היא החלטה לא פשוטה שנעשתה אחרי שבחנו אין ספור פעמים את הנושא. במיוחד נכונים הדברים כאשר מדובר באחד מבתי הספר הטובים בעיר בעל צוות איכותי וקהילת הורים פעילה ומחויבת. ראייה עירונית רחבה ,תכנון והסתכלות לטווח ארוך מחייבים את ביצוע המעבר עם כל הקושי שבדבר. מחובתנו כמובילי מדיניות להסתכל על הצרכים של כלל תושבי העיר ובהתאם לכך לקבל את ההחלטות. אני שמח שצוות בית הספר בראשות המנהלת התחייבו להירתם למאמץ המשותף לביצוע מעבר מיטבי, ואני מקווה שגם קהילת ההורים תתגייס לעניין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות