חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: 100 אחוז מהשלוש

 

לאחר ניצחון חוץ גדול על שער הנגב, חזרה קבוצת כדורעף הנשים של מ.ס. מודיעין לאולמה הביתי בשכונת השמשוני, למפגש מול אס"ח תל אביב. שחקניות הקבוצה היריבה וגם המאמן, הם חרשים ומתקשרים ביניהם בשפת הסימנים

 

בחימום לפני המשחק, הכדורים נחתו מכל עבר וחלקם פגעו (לא בכוונה מן הסתם) בשחקניות. "אני מרגישה כמו בשדרות", ציינה אחת מהן.... מודיעין פתחה עם: שרון לוי אופיר, טל בר, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

המערכה ראשונה הייתה שקולה והיתרון עבר מצד לצד. האורחות לא מצאו תשובה ליכולת מצויינת בהתקפה של לינוי. שני A רצופים שלה בהגשה, גרמו לתל אביביות ללכת אחורה לקראת הסרב הבא שלה, אז לינוי נתנה סרב קצר, שנפל סמוך לרשת והעלתה את מודיעין ל 13:17. האורחות לא ויתרו והשוו ל 23:23. 2 טעויות של מודיעין, קבעו 23:25 ו 0:1 מפתיע במערכות, לטובת האורחות.

המערכה שנייה, נפתחה כמו הקודמת, עם שתי נקודות של לינוי, אבל היה ברור שבכדי לחזור למשחק, שחקניות נוספות צריכות לבוא לידי ביטוי בהתקפה ואכן זה מה שקרה. שחף התעוררה, ליאת הנחיתה כדור בניסון חיסול ממוקד והנחתה משמאל של טל, העלתה את מודיעין ל 6:11. האורחות צימקו לנקודה הפרש, אבל משה זנדבנק, מאמן מודיעין, העלה את דניאלה גור מהספסל והיא עזרה לייצב את ההגנה המקומית. שחקניות מודיעין שלטו בהמשך המערכה, ניצחו אותה 17:25 והשוו ל 1:1 במערכות, לאחר 56 דקות של משחק.

רכבת ההרים נמשכה גם בתחילת המערכה השלישית, כאשר יתרון 3:7 הפך לשוויון 8:8. הנחתה של ליאת סחטה תשואות מ 40 האוהדים ביציע. "חור הצידה קטן. זה מה שצריך, לא לאמצע" הייתה התגובה לאחר כדור חכם של שחף. שחף עברה להגיש והאורחות לא הסתדרו עם הסרבים שלה, מודיעין ביתרון 9:19. טל בהנחתה חלשה ומדוייקת ולינוי בשתי נקודות, קבעו 13:25 ו 1:2 למודיעין במערכות.

לינוי המשיכה במומנטום אל תוך המערכה הרביעית וחמש נקודות שלה, העלו מודיעין ל 3:8. כמו במערכות הקודמות, שחקניות מודיעין התעקשו להחזיר את האורחות למשחק ו 8:8. הקפטנית, שרון אופיר שיטרית, לא התכוונה לתת למשחק לגלוש ליום שישי והיא הרימה כדורים מדוייקים להנחתות, שנוצלו שוב ושוב על ידי שחף ולינוי. גם העייפות נתנה את אותותיה ושלושה סרבים רצופים של האורחות, לא עברו את הרשת. המערכה הסתיימה ב 19:25 למודיעין, שניצחה בסיום 1:3 ושמרה על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

עוד שותפו במודיעין: נועה הורוביץ וליאה דואר קוטין.

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה, משה זנדבנק : "אחרי שבמשחק הקודם, הצלחנו לצאת מפיגור 2:0 לקבוצה ביתית, ששיחקה ברמה שווה אלינו ואתגרה את הקבוצה להילחם, פגשנו בקבוצה חביבה אך בינונית, שסחפה אותנו לכיוונה. אין ספק שיש ללמוד ולהשכיל למשחק הקרוב, הן מבחינת ההגנה וההתקפה, לאחד את השורות, להתלהב ולבצע את החימום בחימום. יש להיכנס למשחק הבא כאריות מקסימום כלביאות".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות