חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים:עם הפנים קדימה

 

משחק פתיחת עונת כדורעף הנשים התחיל לכל הדעות ברגל ימין. למ.ס. מודיעין, כמובן. מאמן עוזב ומאמן בא. שחקניות עוזבות, ושחקניות חדשות באו. ויריבה חלשה יחסית מת"א הוגשה לקבוצה המקומית כמנת פתיחה נוחה לעיכול. אמיר ליברמן קצת השתעמם, אבל כלוקאל פטריוט, הוא מעדיף להשתעמם עם ניצחון, מאשר להיפך

 

עונת כדורעף חדשה יצאה לדרך, כאשר קבוצת הנשים של מ.ס. מודיעין, גברה במחזור הראשון, 0:3 על קבוצת ק.ק. תל אביב 3 (ק.ק. = קאנטרי קלאב )

מה נשתנה? - המאמן גבי גולדין עבר לנהל את הקבוצה שהוא הקים בעונה שעברה וגם את התפקיד הזה, הוא עושה בהתנדבות. את מקומו בעמדת המאמן, תפס משה זנדבנק. זנדבנק, יליד קרית אתא, התאמן בצעירותו בהפועל קרית אתא בבית הספר רוגוזין. נדד עם עיסוקיו ולימודיו בין הקבוצות הבאות: הפועל קרית אתא, הפועל שער העמקים, הפועל כפר סבא, הפועל רמת אביב, רחובות, נבחרת חיל אוויר, נבחרת הטכניון ונבחרת המכללה למנהל. כיום הוא מאמן במודיעין, רעננה ובת חפר. עבר קורס מאמן מוסמך במכון וינגייט.

גם האולם הביתי התחלף. בעונה שעברה הקבוצה ארחה את משחקיה באולם ברעות ולאחר מכן בעירוני א’. השנה עלה בגורל האולם בשמשוני.

שחקניות שעזבו: לינוי דמרי, עמית גפן, האחיות הדר וגילי מעוף ונועה דבוש. שחקניות חדשות: לקבוצה נוספו שלוש שחקניות צעירות: נועה הורוביץ, רוני אנגלנדר ושרון סייג.

בעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום הרביעי. ואילו השנה המטרות הן:"להיות בצמרת העליונה ולשאוף לעלייה"

50 צופים התייצבו במוצאי שבת האחרונה באולם בשמשוני. לא, לא היה מדובר במשחק בליגת בתי הכנסת, אלא במשחק פתיחת העונה של קבוצת כדורעף הנשים של מ.ס. מודיעין, שפתחה את העונה במשחק מול ק.ק. תל אביב 3.

כבר בחימום השחקניות הלהיבו את עצמן ואת הקהל המקומי. "והופ, הופ, הופ" נשמעה קריאת העידוד והשישיה, שכללה את לינוי מזגאונקאר, ליאת וקס, שרון אופיר שיטרית, טל בר, יעל גולדין ושחף קופרשטיין, יצאה לדרך.

פתיחת המשחק הייתה קטלנית - האורחות לא הסתדרו עם הסרבים של שרון וכאשר הן הצליחו להחזיר את הכדורים, לינוי חסמה והנחיתה, 0:4 למודיעין ופסק זמן לתל אביב. הפער הלך וגדל וזנדבנק ניצל זאת בכדי לשלב את יתר השחקניות, כבר במערכה הראשונה - ליאה דואר קוטין, דניאלה גור ואת נועה הורוביץ ורני אנגלנדר הצעירות, שערכו הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת. מודיעין ביתרון 3:18. האורחות השיגו כמה נקודות, אבל הנחתה של רוני, קבעה את תוצאת המערכה הראשונה 7:25 למודיעין, לאחר רבע שעה בלבד.

מה שבע? שבע - אפס... המערכה השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, האורחות התקשו בקבלת הכדור מול הסרבים המדוייקים של שחקניות מודיעין, שרון הכינה כדורים טובים להנחתות והטעייה ליד הרשת של יעל, העלתה את מודיעין ל 0:7.

שחף שלחה שלוש שחקניות וכדור לפרקט וגם בנקודה לאחר מכן, היא חזרה בהצלחה על אותו התרגיל. A של ליאה העלה את מודיעין ל 3:14. הקהל שנהנה מכל רגע, חגג ביציע עם תנועת הגל המפורסמת. המערכה השנייה הסתיימה ב 13:25 למודיעין, שעלתה ל 0:2, 34 דקות מהפתיחה.

המיניבוס עוד לא הגיע, אל תסיימו את המשחק כל כך מהר.... שחקניות תל אביב, שלא רצו לחזור הביתה כל כך מהר, שיחקו הרבה יותר טוב במערכה השלישית. והובילו 2:5 ו 5:10, מה שגרם למשה לקחת את פסק הזמן הראשון שלו העונה. מודיעין, ברשות הצמד ליאה את ליאת, חזרה למשחק. תל אביב עוד הוליכה 13:16, אבל כאן הגיעו 11 נקודות רצופות של מודיעין. בקהל עברו לשיר את "מי מנצח? מ.ס. מודיעין!" והמערכה השלישית הסתיימה ב 17:25 ו 0:3 קליל למודיעין, בתוך 55 דקות.

הקבוצה חגגה בסיום המשחק, אבל לכולן היה ברור, שלא בכל המשחקים, היריבה תהיה כל כך מסבירת פנים. אבל עדיין, זה מאוד נחמד לפתוח את העונה ככה וגם אם המשחק היה קצת משעמם, עדיף משחק משעמם שנגמר ב 0:3 למודיעין ולא ההפך....

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות