חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודיעין-עיר הצבים

 

צבי ענק שנוצרו מפסולת תעשייתית, הפכו ע"י ילדי העיר לפסלים סביבתיים שהוצבו בכל רחבי העיר. בת"א היו אלה פינגוינים, בירושלים-דובים ולמודיעין יש מעתה צבים

 

 הפנינג ירוק יוצא דופן, נערך במודיעין לפני כשבועיים. אבל את תוצאותיו ניתן להרגיש בכל רחבי העיר עד היום- ובעתיד: ילדי כל בתי הספר היסודיים בעיר הגיעו לקניון עזריאלי מודיעין, שם חיכו להם 110 צבים וחיפושיות העשויים במלואם מפסולת תעשייה מאסיבית ובלתי מתכלה שחברת "וינקלר ארט" המתמחה בעיצוב, יצור והקמה של תוצרי חוצות שימושיים ואומנותיים, הביאה לעיר, מתוך כוונה להציע תחליף ידידותי לתוצרי חוצות שימושיים.

מדובר באלמנטים שהיו למעשה האובייקטים לפעילות אומנותית של תלמידים, בני נוער ותושבי העיר שציירו והפכו את הפסלים הדוממים לחלק מהנוף העירוני. ילדי העיר השקיעו, צבעו, עיטרו ויצרו מהגלמים הדוממים פסלים סביבתיים צבעוניים.

לאחר ימי הפעילות הגיעו למקום אנשי "וינקלר ארט" שמרחו את הצבים בחומר מגן על מנת למנוע פגיעה בצבע. בהמשך, פזרו את הצבים ברחבי העיר.

על פי התוכנית שהוכנה עם אדריכל הנוף בעירייה פוזרו 2-3 צבים וחיפושיות בכל אחד מ-29 בתי הספר הפועלים בעיר. בנוסף, הונחו פסלים בפארקים שונים בעיר בהם בפארק במבוא רעות, בעמק האלה, בעמק בית שאן, בנחל צלמון ובעוד מספר פארקים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות