חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועצת מודיעין אישרה: רחוב ע”ש משה סנה

 

יקי בז’ה מעדכן ומתקן-על ישיבת המועצה בה התגלה המשותף למנחם בגין, יצחק רבין ומשה סנה. בנוסף, משה שכטר מעדכן כי אפרים סנה כלל לא פנה אליו בבקשה להנצחת רחוב על שמו של משה סנה, אלא מדובר בפניה של יאיר צבן, יו"ר הוועד להנצחת משה סנה

 

מתוך מודיעין- ווטש, הבלוג של יקי בז’ה:
"
הערב התקיימה ישיבת מועצת העיר. מהישיבה נעדרו חברי המועצה מויש לוי, אילן בן סעדון וחיים מרציאנו. הנושאים העיקריים שנדונו בישיבה כללו דיווח מעודכן על ניצול תקציב 2009, ותוכנית הטבות לאנשי מילואים המבצעים לפחות 15 יום מילואים בשנה שהוצגה ע"י גלעד אולשטיין.

הנושא העיקרי שעניין אותי בישיבה היה כיצד יצביעו חברי המועצה על הצעת ועדת השמות לקריאת רחוב בעיר על שם משה סנה - וחברי המועצה הצביעו כצפוי פה אחד לאישור ההצעה. חבר המועצה היחיד שהתייחס לנושא היה אמנון מרחב, אשר תהה האם קיימים קריטריונים להנצחת אישים ברחובות העיר.

מסתבר כי אין כל קריטריונים להנצחת אישים ברחובות העיר, וכי שלושת האישים היחידים שהונצחו ברחובות העיר על פי בקשה הם שני ראשי הממשלה מנחם בגין ויצחק רבין וכעת חבר הכנסת מטעם מק"י משה סנה. ראש העיר הסכים עם חבר המועצה מרחב כי אכן מן הראוי לקבוע קריטריונים להנצחת אישים, וסוכם כי ועדת השמות תגדיר להבא קריטריונים מתאימים. שאפו לאמנון מרחב!

שוחחתי הערב עם משה שכטר, ראש העיר שבשלהי כהונתו התקבלה ההחלטה לקריאת הרחוב על שם משה סנה. שכטר סיפר כי אפרים סנה כלל לא פנה אליו בבקשה להנצחת רחוב על שמו של משה סנה כפי שסברו חברי הנהלת העיר וכפי שפורסם בפוסט הקודם - אלא מדובר בפניה של יאיר צבן, המכהן כיו"ר הוועד להנצחת משה סנה. כמו כן שכטר אמר כי בניגוד למה שסברו גורמים בעירייה, מעולם לא התקיים טקס עם בני משפחתו של סנה לחנוכת הרחוב על שמו של משה סנה.

במכתבי לחברי המועצה שפרסמתי בפוסט אתמול ביקשתי למחות על החלטת הנהלת העיר לקרוא רחוב במודיעין על שם איש ציבור שנודע בתמיכתו בסטלין, וכן למחות על כך שהנימוק העיקרי שהוצג בישיבת ההנהלה לאישור ההחלטה הוא הבטחה שניתנה כביכול ע"י ראש העיר הקודם משה שכטר לאפרים סנה, שכיהן בשנים 2001-2002 כשר התחבורה, והחשש שמא התלות של עיריית מודיעין במשרד התחבורה השפיעה על ההחלטה.

הדאגה שהבעתי לנוכח תהליכי קבלת ההחלטות בעיריית מודיעין בעינה עומדת, אולם לאור המידע הנ"ל שהתקבל משכטר אני מתנצל בפני אפרים סנה על המידע השגוי שפורסם בהקשר אליו, גם אם מידע שגוי זה הוא שעמד לנגד עיניהם של מקבלי ההחלטות בעיריית מודיעין - אותו הליך קבלת החלטות אשר עליו ביקשתי למחות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות