חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נא להכיר- שכונת הציפורים

 

השכונה אמנם תיבנה רק בעוד כשנתיים-שלוש, אבל כדי שתושביה העתידיים לא יתבלבלו ותושבי מודיעין הקיימים יתרגלו, נקבע ואושר כי "קייזר-דרום" תהיה מעתה "שכונת הציפרים". ומה עם הגשר שכבר קיים?!

 

הנהלת העירייה אשרה בישיבתה האחרונה את המלצתה של ועדת השמות העירונית לקרוא לשכונה החדשה שתיבנה במודיעין- שכונת הציפורים. היזם- המועצה מוטי גרונר, יו"ר ועדת השמות. גרונר גם הוביל לפני כחמישה חודשים את שינוי כלל שמות המתחים בעיר. אז שונו שמות המתחמים שנקראו, עד כה, על שמות האדריכלים שתכננו אותם, לשמות חדשים על פי אופיין של השכונות.

שכונת הציפורים תיבנה רק בעוד יותר משנתיים. מיקומה- בין ואדי ענבה לכביש 431, דרומית לשכונת אבני חן. עד כה תוכנן המתחם תחת השם "קייזר-דרום". ע"ש האדריכל שתיכנן אותה,דני קייזר. שתכנן אף את שכונת אבני חן שבעבר נקראה מתחם קייזר.

עוד אשרה מועצת העיר את המלצתה של ועדת השמות לקרוא לשמות הרחובות בשכונה בשמות סוגי ציפורים. שטח השכונה קטן ויכלול שבעה רחובות בלבד. אלו כאמור, יזכו לשמות הבאים: דוכיפת, נחליאלי, סלעית, עפרוני, שלדג, צוקית וחסידה

נזכיר שוב כי השכונה תיבנה לפחות בעוד כשנתיים-שלוש, לאחרסיום כל ההליכים הנדרשים לשיווקה ע"י משרד השיכון. השכונה תחובר לאחותה שמצפון (בעבר-קייזר) באמצעות גשר שכבר הוקם ונסלל מעל ואדי ענבה, אולם מסיבות שונות ומשונות, טרם נפתח לשימוש.

מוטי גרונר: "רצינו להקדים ולהשלים את מהלך קביעת שם השכונה ושמות הרחובות בה על מנת לחבר אותם למהלך הכללי של שינוי שמות השכונות בעיר ולא לתת לשמות אחרים להשתרש. למרות שרק בעוד שלוש שנים תבנה השכונה, חשוב לסייע לתושבים העתידיים שיגורו שם להתמצא בה בקלות מהתחלה".

עוד צוין כי שמות הרחובות נבדקו על מנת לוודא כי לא קיימים כפילויות של שמות במקומות אחרים בעיר או במכבים-רעות לפני האיחוד. בנוסף, ייתכן כי בעת האישורים הסופיים להקמת השכונה ישתנה תכנון הרחובות שלה ובהתאם לכך גם השמות.

עוד אישרה הנהלת העיר את שמו החדש של הרחוב הסובב את בי"ס עידנים בחלקו האחורי וקראה לו ע"ש משה סנה, חבר כנסת לשעבר וממנהיגי "ההגנה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות