חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יום הגמלאי במודיעין מכבים-רעות

 

מודיעין מצטרפת לאירועי יום הקשיש הארצי. ב-15 בנובמבר יערך יום פעילות מרוכז. ביום זה הנסיעה באוטובוסי קונקס לקשישים תהיה חינם.חברת ויאוליה טרנספורטיישן, מודיעה ו"מזמינה אותם לנסוע חינם בקווי האוטובוסים של החברה. במיוחד לשם כך הנפיקה החברה כרטיס נסיעה מיוחד ללא עלות, המקנה זכות נסיעה בכל קווי התחבורה, העירונית והבינעירונית, במהלך כל אותו היום". שאר הפעילויות- בהמשך הכתבה:

 

במסגרת חודש הקשיש בישראל יתקיימו במודיעין ב-11 וב-15 בנובמבר פעילויות הוקרה לגמלאי העיר תחת הכותרת "הגיל השלישי באלף השלישי". האירוע כולו מאורגן על ידי הקתדרה לגמלאים במרכז הרב-תחומי, מחלקת תרבות ואגף לשירותים חברתיים בשיתוף העמותה למען הקשיש, ארגון ויצ"ו- הגיל הבכיר, מועדון חברותא, ארגון ארגמ"ן ונשות הדסה.

לקראת יום הגמלאי הודיעה חברת קונקס כי באותו היום (15/11) יוכלו גמלאי העיר להשתמש בקווי האוטובוס של החברה ללא תשלום. העלייה לאוטובוס מותנית בהצגת כרטיס אותו ניתן לקבל אצל תמי אלון, רכזת הגמלאים- במרכז הרב תחומי, ובמשרדי העמותה למען הקשיש. בהודעת חברת ויאוליה נמסר כי, "להטבה זכאים גברים מעל גיל 65 ונשים מעל גיל 60, או בהצגת תעודת אזרח ותיק". עוד נמסר כי,"בויאוליה מעריכים כי ההשקעה הכספית של ההטבה תעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים".

יום זה ייפתח בפעילויות גופניות כאשר מי שיגיע לקתדרה בשמונה וחצי בבוקר יוכל לבחור בין שיעור התעמלות בונה עצם עם אברהם ברילוביץ לבין פעילות צ’י-קונג עם דוד גרינברג.

לאחר מכן יוקרן הסרט "חיים זה משחק" (מטעם אש"ל) ולאחריה פעילות מוסיקלית של מוסיקה וריקודים משנות השישים בהנחיית מקס ברירו.

בשעה 11 בצהריים יתקיים בקתדרה פאנל מיוחד בנושא תחבורה ציבורית בהנחיית סגן ראש העיר ומחזיק תיק תחבורה חנן ברנשטיין, ובהשתתפות גורמים מהתחום, בהם מנהל אגף השירות בעירייה, יעקב כהן ומשה לסקר, מנהל התפעול של חברת קונקס.

האירוע המרכזי של היום יתקיים בשעה שש בערב בהיכל התרבות. מופע חגיגי עם להקת המחול "שלום 2000", בניהולו של גברי לוי. את הכרטיסים למופע זה ניתן יהיה לרכוש בהיכל התרבות.

אירועי הוקרה לגמלאי העיר החלו למעשה ביום רביעי 11.11 בקניון עזריאלי כאשר גמלאי העיר הוזמנו להגיע בשעה 10:00 בבוקר לפעילות חגיגית בקומה השנייה לפעילות גופנית של טאי-צ’י - "איתן כהר זורם כנהר", עם ליאת קסירר ולאחר מכן האזינו להרצאה בנושא, "מהי נקודת המבט החיובית האמיתית שלך?", עם תמר בן-שושן, מאמנת אישית, אחות מוסמכת. בתום הפעילות הגמלאיםהוזמנו לבית קפה בקניון.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות