חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: ניצחון בכורה

 

קבוצת כדורסל נשים של עוצמה מודיעין, שזה עתה הוקמה, זכתה במחזור השני בניצחון בכורה. גברה על המארחת- הפועל גזר, אף היא קבוצה שזה עתה הוקמה והצטרפה לליגה

 

קבוצות הנשים של עוצמה מודיעין והפועל גזר, הוקמו שתיהן רק העונה. לאחר שהשתיים נוצחו במחזור הפתיחה, הן נפגשו לעימות חזיתי, במטרה להשיג את ניצחונן הראשון העונה ולמעשה בהיסטוריה שלהן.

במודיעין חסרה שירה להב ומנגד ערכו הופעת בכורה - רעות פוגל ויובל לוי. החמישייה: גלית ברוקר, רעות פוגל, ענת נורי, אפרת ישורון ומישל נגר גרף.

המשחק נפתח בשליטה מקומית, כאשר הכדורים הלכו פנימה אל הסנטרית שלהם, שקלעה וסחטה עבירות. 3:7 לגזר לאחר שלוש וחצי דקות של משחק. יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, עבר להרכב של שלוש גבוהות והחגיגה המקומית נעצרה. שתי נקודות מהעונשין של מישל וסל מחצי מרחק של אפרת והגענו לשוויון.

א-לה סטיב נאש - מישל הוליכה התקפה מתפרצת, משכה אליה שתי שחקניות הגנה והעבירה No Look Pass מדהים ליובל לוי, שהחזירה את מודיעין ליתרון.

ריקוד הגשם - שוב מישל, הפעם בשלשה מטימבוקטו מערב, שלאחריה היא פצחה בריקוד שהזכיר את ריקוד הגשם של שבט הנבאחו... 8:13 למודיעין בסיום הרבע הראשון.

יופי של הגנה - פתיחת הרבע השני, הייתה המשך ישיר לסוף הרבע הראשון - לחימה חסרת פשרות של כל השחקניות בהגנה, עירית, רעות וגלית, שלטו בכדורים החוזרים וחטיפות כדור, הולידו התקפות מתפרצות שהסתיימו בנקודות קלות של גלית ומישל מהצד השני. מודיעין עלתה ל 10:21 ומאמן גזר לקח פסק זמן.

גזר הורידה לחמש הפרש, אבל מודיעין לא נלחצה - גלית מצאה את רעות בצבע ולאחר מכן תיקנה החטאה של עצמה ובמחצית 18:26 למודיעין.

המחצית השנייה יצאה לדרך ולפני שהמארחות הספיקו להתארגן בהגנה, גלית שמה להם שלשה על הראש ו 18:29. ההגנה של מודיעין יצאה לנוח ושחקניות גזר קלעו כמעט בכל התקפה. למזלנו, גם ההגנה של גזר יצאה לנוח והרבע הסתיים ב 30:39 למודיעין

איזה מזל שיש את יובל - יובל המשיכה להיות תמנון בהגנה, לקחה על עצמה אחריות בהתקפה וסיימה את הרבע האחרון עם שמונה נקודות. הפער הלך ועלה ובסיום נרשם בטופס 38:51 לעוצמה מודיעין. בפועל היו למודיעין שלוש נקודות נוספות, שלא זכו להיכנס לטופס, אבל זה לא הפריע לשחקניות, שחגגו בסיום את ניצחון הבכורה שלהן.

קלעו לעוצמה מודיעין: מישל נגר גרף 14 נק’ 5 ריב’ 4 חט’ ו 2 אס’, רעות פוגל 11 נק’ 14 ריב’ ו 4 חט’, יובל לוי 10 נק’ 8 חט’ 7 ריב’ ו 3 אס’, גלית ברוקר 9 נק’ 11 ריב’ ו 4 אס’, אפרת ישורון 7 נק’ ו 8 ריב’, עירית ליברמן 3 נק’ 14 ריב’ ו 3 חט’. עוד שותפה ענת נורי 3 ריב’.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: " כל הכבוד לכולנו על הלחימה ועל הגישה, לא מוותרים אבל עדיין מחייכים, לסיים משחק כזה של הרבה דחיפות ונפילות באווירה טובה ללא כעס. דקות טובות רבות בהגנה, וגם כשקצת חלמנו, עשינו את ההתאמות הנדרשות וחזרנו לעצמנו. בהתקפה קיבלנו כרגיל את מישל וגלית והיום קיבלנו בשמחה גם את רעות ויובל, ועכשיו התפקיד שלי לאפשר לגבוהות לקבל יותר זריקות לסל על ידי בניית התאום והתרגילים . בהגנה ענת אפרת ועירית שמרו כל אחת בתורה ולעיתים ביחד על הסנטרית של גזר ועשו עבודה מצויינת . "

30 צופים חזו במשחק שהתקיים באולם בבית חשמונאי. ראוי לציין את שחקניות הקבוצה המנוצחת, שלמרות הפסדן, הזמינו את שחקניות מודיעין לחלוק עמן את התקרובת שהוכנה מבעוד מועד, לאחר המשחק.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות