חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל בוגרים: נצחון 6:0 למודיעין על תל שבע וציפיות לקראת גביע הליגה בשבוע הבא

 

במשחק ליגה שנערך בתל שבע ביום שישי האחרון הביסה הקבוצה ממודיעין את זו מתל שבע 6:2. עכשיו מגיע המתח לשיא חדש, לקראת השחק גמר גביע המדינה לליגה ג’-דרום שיערך באשקלון. בהצלחה!

 

קבוצת הבוגרים בכדורגל, עירוני מודיעין מכבים רעות, גברה ביום שישי, במשחק חוץ בתל שבע, על מועדון ספורט צעירי אלהושלה 6 : 0 (2 : 0) במסגרת המחזור השלישי בליגה ג’ דרום.

את השערים למודיעין כבשו מאוד ודוט- צמד, שלום דוידוביץ’, ג’ואי דימוס, רפאל יגודייב ועמרי אלנקרי שער כל אחד.

לאלהושלה הורחק סמוך למחצית שחקן הגנה בעקבות פגיעה ללא כדור באיתי בהרל. 150 אוהדים של אלהושלה צפו במשחק שנערך בתל שבע. עירוני מודיעין מכבים רעות הגיעה למשחק עם 3 חברי הנהלה ו-3 אוהדים.

המנג’ר המקצועי איתן גליקו: "שחקני הקבוצה מילאו את ההוראות הטקטיות ושיחקו בצורה מסודרת עם הקרבה ונחישות למרות תנאי המגרש הקשים. עם יותר ריכוז ברחבת היריב זה היה נגמר בתוצאה גבוהה יותר. לא צריך לחגוג יותר מדי. אנחנו ממשיכים להתגבש משבוע לשבוע והפנים קדימה למשחק הבית הקרוב". ביום שישי הקרוב (23.10) בשעה 14.00 תפגוש עירוני מודיעין מכבים רעות במגרשה הביתי שבעמק בית שאן את מכבי שגב שלום.

ומה אומרת הטבלה, לעירוני מודיעין מכבים רעות יש 6 נקודות מתוך 9 במסגרת הליגה לאחר שניצחה פעמיים. את אלהושלה ביום ו’ האחרון ואת בית"ר אשקלון. לעומת הפסד בודד לחבל מודיעין.

ביום שלישי הבא (27.10) תשחק עירוני מודיעין מכבים רעות- באשקלון, מול בית"ר המקומית במסגרת גמר גביע המדינה של ליגה ג’ מחוז הדרום לאחר שניצחה ברבע הגמר את שגב שלום ובחצי הגמר את עירוני בית שמש.

למנצחת בגמר יוענק בסיום המשחק גביע על ידי נציגי ההתאחדות לכדורגל. המנצחת בגמר תזכה לבונוס ותמשיך הלאה להגרלה במשחקי גביע המדינה עם קבוצות מליגות בכירות.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות