חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מי רצה כדורסל נשים במודיעין-מכבים-רעות, ולא קיבל?!

 

רבותי וגבירותי! הנשים במודיעין מכבים רעות משדרגות את הכדורסל המקומי: שתי קבוצות נשים בוגרות ישחקו השנה בליגות הכדורסל. בסגל הפיקוד- אותם הפנים. על המגרש- הרבה פנים חדשות. ובעיקר, מעכשיו גם במודיעין דרבי נשים בכדורסל! (על הפוליטיקה נדבר במועד אחר...)

 

הליגה הארצית לכדורסל נשים יצאה ביום חמישי האחרון לדרך וכבר לסיפתח קיבלנו דרבי עירוני - עוצמה מודיעין שרק הוקמה, ארחה את האחות הותיקה, מכבי מכבים - רעות. ברעות - חסרה שירי אהרון בשל פציעה ועל הקווים, ניתן היה למצוא את ערן פלג, שאימן בעבר את הקבוצה כשזו שיחקה בלאומית. את מודיעין מאמן יאיר פרסטמן, שאימן בשנתיים האחרונות את מכבים-רעות. משורות מודיעין חסרו רעות פוגל ועוד מספר שחקניות שנמצאות בבוררות (שבוע הבא - אצל איבגי...) וכך יצא שהקבוצה התייצבה למשחקה הראשן העונה עם שש שחקניות בלבד.

החמישיות: גלית ברוקר, עירית ליברמן, אפרת ישורון, שירה להב ומישל נגר גרף במודיעין, תמר בליץ, ברוריה הדר, מיכל נבו, מאיה קנולר ואגי זומר במכבים רעות.

המשחק נפתח בצורה אופטימית למארחות וסלים של גלית ושירה, העלו את מודיעין ליתרון 2:4 בפתיחה. מכבים-רעות הלכה על כניסות לסל של מאיוש וכדורים בצבע לברוריה והרבע הראשון הסתיים לו ב 4:16 למכבים - רעות.

הרבע השני הבליט במכבים-רעות את אידית שיו, שעשתה עבודה טובה בריכוז המשחק, את מאיוש ואת נאוה איסרוב. שחקניות מודיעין המשיכו להילחם בהגנה ובהתקפה היו אלו גלית ברוקר עם סלים ארוכי טווח ועירית ליברמן עם סלים מטווח בינוני. שלשה של גלית, קבעה את תוצאת המחצית 13:36 למכבים - רעות.

הרבע השלישי, היה השקול במשחק. שירה וגלית עשו עבודה טובה בניהול המשחק, ועל ההוצאה לפועל הייתה אחראית מישל, שצלפה 8 נק’ כולל שתי שלשות. אפרת וענת תרמו את שלהן במלחמה על הכדורים החוזרים והרבע השלישי הסתיים ב 26:49 למכבים - רעות.

חמסה - חמסה - חמסה - הרבע האחרון היה בסימן שחקניות שקלעו חמש נקודות ברבע - קרן יקר ורינת אליאב במכבים-רעות ומישל במודיעין. בסיום - 31:69 למכבי מכבים - רעות.

קלעו לעוצמה מודיעין: מישל נגר גרף 13 נק’ עם 3 שלשות - כולן במחצית השנייה, גלית ברוקר 10 נק’ 7 ריב’ ו 3 אס’, עירית ליברמן 6 נק’ ו 12 ריב’, ושירה להב 2 נק’ 4 חט’ ו 4 ריב’. עוד שותפו: אפרת ישורון 4 ריב’ וענת נורי 3 ריב’. קלעו למכבים - רעות: מאיוש 14 נק’ 5 ריב’ ו 3 חט’, ברוריה 13 נק’ 6 ריב’ ו 4 חט’, מיכל 8 נק’ ו 2 חס’, נאוה 6 נק’ ו 3 חט’, אגי 6 נק’ 9 ריב’ ו 3 אס’, רחל 6 נק’, אידית 6 נק’ , רינת 5 נק’ ו 5 ריב’, קרן 5 נק’. עוד שותפו: מיה 4 ריב’ ותמר.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "משחק ראשון לרב השחקניות אחרי הרבה שנים ולמרות זאת ראו שהן יודעות כדורסל ויש לאן להתפתח, השחקניות נלחמו ולא ויתרו גם נגד יריבה עדיפה ומנוסה ועל כך כל הכבוד להן. מבחינה מקצועית, צריך עוד שחקניות כדי לחלק את העומס ולהתאמן כדי ליצור את התיאום הקבוצתי. יש הרבה עבודה אבל הבסיס טוב. כל השחקניות תרמו, חלק בנק’ וחלק בהגנה חסרת פשרות ועזרה לאחרות לקלוע. זה רק משחק ראשון העונה ואני אופטימי לגבי ההמשך."

שפט שלמה ברדוגו, לעיני 25 צופים, באולם עירוני ב’ במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות