חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפסד לקבוצת הנערים עצמה מודיעין עירוני במחזור הפתיחה

 

אני לא יודע מה אתכם. אבל אני התגעגעתי למשחקי הכדורסל בליגות השונות. החל בקטסל וכלה בבוגרות. ביום ראשון השבוע, יצאה לדרכה עונת הכדורסל 2009-10. הספתח שבו בחרתי היה משחק בליגה הנערים מחוזית, שבו ארחה עוצמה מודיעין עירוני, אותה מאמן יאיר פרסטמן, את הפועל לוד

 

מודיעין פתחה עם אריאל אברהם, רון אלון, גל נוברט, נטע רון ותום נח.
פתיחת המשחק הייתה שקולה, אבל יתרון בכדורים החוזרים בהתקפה, העלה את האורחים ל 6:11. עומרי הורוביץ’ שעלה מהספסל והציג יכולת טובה בהתקפה ורון אלון, השוו ל 13:13. לוד קלעו ארבע רצופות ומנגד לקח שגיא בן דוד זריקה של "למה?" מעבר לקשת. בן דוד כנראה ידע למה והזריקה צללה פנימה. 16:17 ללוד, בסוף הרבע הראשון.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני. אסף צימנד השווה בבק-דור ל 24:24 ופרסטמן הזכיר לשחקניו: "אם לא נשמור, זה לא שווה כלום". שחקני מודיעין הרבו להחטיא מהקו ושלשה של שחקן אורח, הורידה את הלודאים למחצית ביתרון 28:33

המחצית השנייה נפתחה רע מאוד מבחינה התקפית ומודיעין קלעה שלוש נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות של הרבע ולוד עלתה ל 31:40. ניב זנו מצא את גל נוברט פנוי לשלשה ומודיעין החלה לחזור למשחק. עומרי הורוביץ חזר מהספסל וביחד עם זנו, השניים הורידו את הפער. מהצד השני, הקבוצה תפקדה טוב בהגנה ושחקני לוד לא הצליחו למצוא את הטבעת. שתי נקודות של הורוביץ’ מהקו, השלימו את המהפך וקבעו את תוצאת הרבע השלישי, 43:44 למודיעין.

הרבע האחרון התחיל בצורה דומה מאוד לרבע השלישי, רק שהפעם הלודאים ניצלו את זה ועלו ל 8 הפרש. תום נח יצא בחמש עבירות ולוד השלימה ריצה של 5:19 בכדי להוביל 49:62. ארבע נקודות רצופות של רון אלון, צימקו במקצת את התוצאה, אבל הזמן הלך והתמוסס ובסיום 53:64 להפועל לוד.

קלעו למודיעין: עומרי הורוביץ’ 11 נק’ ו 4 ריב’, רון אלון 10 נק’, ניב זנו 6 נק’ 3 חט’ ו 2 אס’, מקס פנקוב 6 נק’ ו 6 ריב’, שגיא בן דוד 5 נק’ ו 3 ריב’, נטע רון 4 נק’, שילה כץ 3 נק’ ו 5 ריב’, גל נוברט 3 נק’ ו 2 חט’, אסף צימנד 3 נק’ ו 3 ריב’, איילון אטיאס 2 נק’ 3 ריב’ ו 2 חט. עוד שותפו: אריאל אברהם 4 ריב’ ותום נח.

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה יאיר פרסטמן: "השורה התחתונה היא שלא שמרנו למעט כמה דקות ברבע השלישי, לא היינו ראשונים לכל כדור ואפשרנו ללוד יותר מדי זריקות באותה התקפה ( ריבאונד !! ) לגבי ההתקפה אני לא דואג , רמת השחקנים טובה אנחנו עובדים קשה באימונים וכל אחד ישפר את רמת ביצוע הפעולות האישיות והקבוצתיות "

45 צופים חזו במשחק, שהתקיים באולם עירוני א’ במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות