חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל: זה הקטן גדול יהיה

 

הישג לקבוצת הבוגרים בכדורגל של עירוני מודיעין מכבים רעות. הקבוצה העפילה לגמר גביע המדינה בליגה ג’ מחוז דרום לאחר שגברה בחצי הגמר, ביום שישי האחרון, במשחק חוץ, על עירוני בית שמש 4: 3 בתום בעיטות עונשין מ-11 מטר

 

הישג נאה של קבוצת הכדורגל הצעירה, עירוני מודיעין מכבים רעות. ביום שישי האחרון העפילה הקבוצה לגמר גביע המדינה בכדורגל, ליגה-ג’, בתום 120 דקות משחק שהסתיימו בתוצאה 0:0. המשחק הוכרע בסופו של דבר בעיטות עונשין

גמר הגביע של ליגה ג’ מחוז דרום ייערך ב-27.10 (יום ג’), באשקלון, מול בית"ר אשקלון שגברה 5 :1 על תל שבע. נזכיר כי בדרכה למעמד הגמר, הצליחה עירוני מודיעין מכבים רעות לנצח ברבע גמר הגביע את מכבי שגב שלום 5 : 1.

גיבור משחק הניצחון בבית שמש היה השוער דולב גליקו שעצר שתי בעיטות עונשין ראשונות מ-11 מטר אותן בעטו שחקני בית שמש.

דולב גליקו: "עליתי מרוכז מאוד למשחק. התכוננתי כמו שצריך ואני שמח שהצלחתי. ידעתי שננצח. היתה לי הרגשה טובה מתחילת המשחק. עכשיו צריך להמשיך הלאה". את 4 השערים לעירוני מודיעין מכבים רעות כבשו ג’ואי דימוס, שלומי גליקו, אופיר נח וניר לביא. בעיטה אחת, של ציון אמיר, לא מצאה את דרכה לרשת.

הבעיטה של ניר לביא הייתה המשמעותית. הוא היה הבועט החמישי של הקבוצה. התוצאה היתה 3:3 ובית שמש סיימה את מכסת 5 הבעיטות. לביא ניגש בקור רוח, שלח כדור אדיר לרשת, קבע את תוצאת המשחק 4 : 3 , סידר את כרטיס העלייה לגמר הגביע ונתן את האות לחגיגות.

במהלך המשחק עצמו הגיעה עירוני מודיעין מכבים רעות למספר מצבים מול שוער בית שמש, אבל בעיטה חזקה של שלום דוידוביץ’ נהדפה על ידי השוער של בית שמש. בעיטה נוספת של ג’ואי דימוס שלחה את הכדור לעמוד שער בית שמש. בהגנה בלט שלומי גליקו שחזר אחרי ריצוי עונש הרחקה ועשה עבודה טובה יחד עם ציון אמיר.

30 אוהדים ממודיעין מכבים רעות וחברי ההנהלה ליוו את הקבוצה ועודדו אותה לאורך 120 דקות. לאחר שניר לביא שלח את בעיטת העונשין החמישית של מודיעין מכבים רעות לרשת פתחו שחקני הקבוצה, ההנהלה והאוהדים בשירה וריקודים. "מודיעין אולה, מודיעין אולה".

ראש העיר, חיים ביבס, עודכן בשידור חי בעת ביצוע בעיטות העונשין מ-11 מטר ובסיום כשהשחקנים עשו דרכם באוטובוס הביתה הוא התקשר לאוטובוס ובאמצעות המיקרופון של הנהג בירך את השחקנים ואיחל להם חג שמח.

מנהל הלוגיסטיקה, אבי נחמיאס נטל את המיקרופון ופצח במחרוזת שירים בפורטוגזית. אוהד נוסף, מוטי נחמני, סידר לשחקנים בעת שהגיעו לחדר ההלבשה שולחן עמוס חטיפים, שתייה ובקבוקי שמפניה. ח"כ יריב לוין שנכח במקום במשחק של בנו, בירך את השחקנים וציין לשבח את הפעילות הברוכה של אנשי ההנהלה.

לנוכח ההתלהבות שנוצרה לאחרונה סביב הקבוצה מקבל המנג’ר המקצועי, איתן גליקו מדי שבוע פניות משחקנים חדשים המעוניינים להצטרף ובימים אלה הוא בוחן שני שחקנים חדשים.

גליקו שזכה לברכות על ניהול טקטי נבון של המשחק אמר בסיום: "אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שנתנו 110 אחוזים במשחק הקרבה, לחימה ונשמה והציגו הרבה כשרון, משמעת טקטית ולב גדול. דולב גליקו היה פשוט מצויין בשער והציג ריכוז ויכולת בבעיטות העונשין מ-11 מטר. בית שמש היא אחת הקבוצות החזקות בכל המחוזות של ליגה ג’ ולמרות זאת השחקנים שלנו לא נפלו מהם בכל הפרמטרים במשך 120 דקות. עם טיפת מזל הכדור של ג’ואי דימוס היה צריך לפגוש את הרשת ולא את העמוד של שער בית שמש ואז הכל היה נגמר לפני הארכה".

שלום דוידוביץ’ שזכה לשבחים על יכולתו: "עשינו דבר גדול. כבר בעונה הראשונה שלנו הצלחנו להעפיל לגמר הגביע של ליגה ג’. כל הכבוד לשחקנים. למרות שבית שמש שיחקו בנוקשות הצלחנו לסכן את השוער שלהם פעמים רבות".

איתי בהר"ל שנפצע והוחלף: "אין מאושר ממני. ההרגשה פנטסית. אנחנו בונים פה מועדון יציב ואמין. נכון אנחנו בתחילת הדרך אבל כולם רוצים להשקיע ומתאמצים. כל הכבוד להנהלה שדואגת לנו".

ציון אמיר שבלט בהגנה ובפריצות על הקו: "עשינו זאת. זה לא היה קל. כל הכבוד לכל השחקנים. עכשיו ממשיכים הלאה למשימה הבאה בליגה".

עד כה ניצחה במסגרת הליגה עירוני מודיעין מכבים רעות את בית"ר אשקלון 3 :2 הפסידה לחבל מודיעין 2 : 3 בשבוע הקרוב אמורים להשלים את עבודות התקנת גדר ההפרדה בין כר הדשא ליציע. כמו כן עבודות השיפוץ במבנה חדר ההלבשה שנדחו עד אחרי החגים אמורות אף הן להתבצע השבוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות