חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל: חבל מודיעין נצחה את מודיעין 3:2

 

אז מה היה לנו כאן? שתי קבוצות עם הרבה אמביציה, שופט, קוונים, כדורים, כרטיס צהוב, פציעות ו-200 צופים. והכי חשוב: הרבה אופטימיות לעתיד וורוד. משחק הליגה הראשון בבית, של קבוצת הכדורגל הראשונה של מודיעין. ליגה ספרדית לא הייתה שם, אבל אולי בן-סהר ישקול להתאמן כאן במהלך שירותו הצבאי?......

 

קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין נוצחה ביום שישי בצהריים, ע"י הפועל מ.ס. חבל מודיעין, בתוצאה 3:2 במשחק הבית הראשון שלה בליגה ג’ מחוז דרום.

בתום הסב השני בליגה, ולאחר ניצחון חוץ בשבוע שעבר מול בית"ר אשקלון, ממוקמת הקבוצה ממודיעין במקום ה-5 בבית ליגה ג’ מחוז דרום, עם ניצחון אחד והפסד אחד ו- 3 נקודות ליגה.

יריבתה מיום שישי, מ.ס. חבל מודיעין ממוקמת במקום השביעי בבית.

משחק הליגה הביתי הראשון, לא יכול היה להסתיים ללא טכס קצר ובו נישאו דברים אופטימיים ומבטיחים על העתיד הוורוד הנכון לקבוצה. תחרות בעיטות חופשיות לשער בה השתדלו חברי מועצת העיר לקחת חלק בחגיגת הכדורגל, בצד מופע ריקוד של להקת הרקדניות של "מירית דאנס", הספיקו כדי להשאיר את הקהל שמנה כ-200 צופים, על מקומם בטריבונה.

אז זהו זה. ההיסטוריה נעשתה ומעתה הכול כבר שגרה.. לכל האוהדים המקומיים שהכדורגל טבוע וצרוב בנשמתם, מומלץ בפעמים הבאות בהן הם מגיעים למגרש להביא איתם משקפי שמש כהים במיוחד, כדי שיוכלו לצפות במשחקים המקומיים בלי להסתנוור מהשמש. (מי בונה טריבונות צפוניות במדינת ישראל, בה השמש בכל ימות השנה היא דרומית?!).

חוצמיזה, הכול באמת נהדר. (חוץ מריח הצמיגים התמידי שעומד באוויר בשל גומי הצמיגים הגרוס שמפוזר בנדיבות על הדשא הסינטטי). להתראות במשחק הליגה הביתי הבא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות