חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”פורום השכונות” יוצא לדרך

 

מכבים ורעות קיבלו "מנהלת רובע" ושאר שכונות מודיעין יקבלו בקרוב "פורום שכונות". מה זה פורום שכונות? למעשה, יוזמה של שרון מעוז בעידודו וברכתו של ראש העיר חיים ביבס. האם זה טוב? כנראה שכן, מה שבטוח זה שיהיה איפה לשחרר קיטור

 

בהודעה שהוציא שרון מעוז ("מודיעין של כולנו"- למי ששכח), לתקשורת המקומית הוא הודיע על הקמתו של גוף שייקרא, "פורום השכונות". עפ"י הודעתו, "תושבים אכפתיים ובעלי יוזמה החליטו על הקמת פורום שכונות אשר יפעל מול העירייה, בניסיון לקדם את הטעון שיפור בתחומים שונים המשפיעים על איכות החיים בעיר.

הפורום ייזום מפגשים תקופתיים מול הגורמים המקצועיים בעירייה ויעקוב אחר הטיפול בפניות התושבים. אין בכוונת הפורום להחליף את העירייה אלא לסייע לה בחיזוק הקשר עם התושב ולהוות ערוץ תקשורת נוסף ובלתי אמצעי בין התושב לעירייה במתן מענה מקומי (שכונתי) לצרכי התושבים.

פורום השכונות יורכב משניים עד ארבעה נציגים מכל שכונה בעיר מודיעין. הפורום יתכנס לדון בצרכי התושבים מכל השכונות מול פעולות העירייה. הפורום יהיה קשוב לצרכי התושבים ויפעל לקידום המטרות, לפי סדר עדיפויות הגיוני.

מטרותיו (לא על פי סדר החשיבות) 1. פיתוח ושיפוץ התשתיות בשכונות. הדבר כולל: שיפוץ כבישים ומדרכות, מערכות המים, הביוב והתאורה, פיתוח הגנים הציבוריים, בנייה של גני ילדים ובתי הספר ומבני ציבור לכלל הציבור . 2. תכנון מחודש של מערכת התחבורה העירונית, לצורך הפחתת עומס התנועה בעיר ולמניעת רעש וזיהום האוויר בשכונות. 3. חיזוק בטחון התושבים מול ונדליזם ועבירות רכוש. 4. הגברת הפיקוח על חריגות מתקנות העירייה בכל הקשור בהשלכת פסולת ברשות הרבים, באי ניקוי צואת כלבים ע"י בעליהם, באי ניקיון גנים ציבוריים, בחנייה על מדרכות ובמקומות אסורים. 5. הגברת פעולות התרבות בעיר עבור ילדים ונוער. "

לשאלות הבהרה ביחס למיזם, אמר שרון מעוז בהקשר זה כי, "המטרה העיקרית שלי היא לא לייצר תחליף לפעילות העירייה או משרד השיכון. אבל בשיטת הבניה והתנהלות החיים כיום במודיעין, יש הרבה מאוד " איזורי דמדומים": חורים ומרווחים בין הכסאות. בדיוק שם אנחנו נהיה, כדי להזכיר, לנדנד לאתר ליקויים ולרכזם בעבודה שוטפת מול כל משרדי העירייה.

כשפניתי אל ראש העיר בבקשה לקבוע את החברים בפורום הזה, הוא השאיר לי יד חופשית. החברים בפורום הם אנשים חופשיים, מטעם עצמם. לא יהיו בחירות לחברות בארגון וכל המעוניין יוכל להצטרף.

דוחו"ת הפעילות והליקויים יועברו באופן שוטף לידי משרדי העירייה הרלוונטיים, ראש העיר וסגניו ולידי התקשורת המקומית. הפורום יתכנס אחת לחודש במועדים שייקבעו מראש. מועד המושב הראשון טרם נקבע, אולם בימים הקרובים הוא ייקבע וכך גם מקום ההתכנסות".

והערה לסיום, לדברי מעוז, גם תושבי מכבים ורעות מוזמנים להצטרף, למרות מינהלת הרובע....

את הפורום ירכזו שרון מעוז (054-6474026) ודינור וגנר רובינשטיין (052-8826446). דוא"ל: modiin4all@gmail.com

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות