חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרוייקטור חדש לאזור התעסוקה

 

רון ברזני נבחר להיות הפרוייקטור שיקדם את התכנית העירונית לשינוי תכנון פני איזור התעסוקה. ברזני יצטרך להתמודד קודם כל מול מתכני ממ"י שידרשו הסברים לשינויים המתוכננים

 

החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין מכבים-רעות בחרה בשבוע שעבר את רון ברזני לפרוייקטור החדש לאזור התעסוקה של העיר.

ברזני, תושב העיר בעל תואר ראשון במנהל עסקים בחוג למנהלים. בעברו שימש מנהל תפעול של חברת הסטארט-אפ "פופוטוק" ומנהל פרויקט כביש 431 מטעם חברת "אורד". 18 מועמדים ניגשו למכרז. כל המועמדים רואיינו ע"י מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק. לשלב השני עלו חמישה מועמדים מהם שתי נשים. ועדת כוח אדם של דירקטוריון החברה הכלכלית הכוללת את מנכ"ל העירייה יורם כרמון, סגנית הגזברית שבי דרעי והמנכ"ל ברק, בחרה פה-אחד בברזני.

המגמה בחברה הכלכלית הייתה לבחור אדם בעל ניסיון תפעולי ורקע בהובלת פרויקטים, על מנת לרכז את התוכניות שאושרו ע"י מועצת העיר בעבר ויועצים שונים שנשכרו לשם כך ולהוציאן לפועל.

בהגדרות התפקיד נקבע כי עליו להיות בקשר עם מנהל מקרקעי ישראל ולבצע שינוי תמהיל של הקרקעות באזור התעסוקה על מנת להתאימן למגמות השוק העדכניות. עוד נקבע בהגדרות התפקיד כי ברזני יהיה הגורם המקשר בין יזמים הפונים ומתעניינים לפעילות בעיר, לבין העירייה ולשמש כתובת אחת למתן סיוע לאורך כל התהליך. עוד נדרש ממנו ליישם את המלצות השיווק לאזור התעסוקה כפי שהוכנו בעבר, לצד מיפוי ואיתור אנשי מפתח וגורמים מובילים במשק תושבי העיר שיסייעו בפיתוח אזור התעסוקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות