חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השנה מתחילה באמצע ספטמבר....

 

שנת הלימודים כבר החלה, ראש השנה אוטוטו מגיע, אבל אני רוצה לדבר אתכם על תחילת עונה אחרת לגמרי - עונת הכדורסל. אמנם המשחקים עצמם יתחילו רק בחודש אוקטובר, אבל כבר עתה, הקבוצות השונות החלו להתאמן.

 

בעונת המשחקים 2008-09 , חזינו הן בהתקדמות הן ברמה האישית של השחקנים והן ברמה הקבוצתית. ברמה הקבוצתית ניתן לציין שלוש קבוצות שבלטו מעל השאר: קבוצת ילדים ב’ של איתן מוסקוביץ, שסיימה מקום שני בליגה, קבוצת נערים ארצית של משה מילגרם, שגם היא זכתה במקום השני בליגה והעפילה לרבע גמר גביע איגוד. ו"הסוכר שבתה", כמו שהמרצה שלי באוניברסיטה הייתה אומרת, קבוצת נוער מחוזית, אותה אימן אשר חגי, שזכתה באליפות ועלתה לליגה הארצית.

אנחנו נתכונן לעונה הממשמשת ובאה, בעזרתו של המנהל המקצועי של עוצמה מודיעין, משה מילגרם.

בראיון המקביל שקיימנו בשנה שעברה, אמרת ש "השגת המטרות דורשות תהליך ארוך טווח. לא נראה את כל התוצאות בשנה אחת". אלו תוצאות הושגו כבר השנה ואלו תוצאות אנחנו מקווים להשיג בעונה הקרובה?

"תהליך בניית שחקן כדורסל נמדד בתוצר הסופי. השחקנים החלו לעבוד במערכת שמטרתה לבנות את השחקן הן בפן האישי והן בפן המקצועי. כבר בעונה החולפת ראינו לא מעט שחקנים מטמיעים את שיטות העבודה ואת יסודות המשחק. ככל שנתמיד, כך נראה יותר שחקנים עובדים בשיטה זו בתהליך בנייתם כבני אדם חיוניים וכשחקנים מעוצבים".

העונה שעברה, התאפיינה במספר חידושים באזורינו - אימונים אישיים, אימוני כושר עם קונסטנטין מטוסביץ.... אלו שינויים מתוכננים לנו לקראת עונת 2009-10?

"אם העונה הקודמת הייתה עונה של בניית השיטה, העונה הקרובה תהייה עונה של הרצת שיטת העבודה. האימונים האישיים ואימוני האתלטיקה הם חלק משיטת העבודה ורק ימשיכו וישודרגו עם הזמן".

רק לפני חמש עונות, מנתה מחלקת הנוער של עוצמה שש קבוצות בסך הכל. כמה קבוצות אתה מנהל בעונה הקרובה ?

"קבוצת קט סל בנות, 5 קבוצות קט סל בנים, קבוצת ילדות, 5 קבוצות ילדים, 2 קבוצות נערות, 4 קבוצות נערים ו 2 קבוצות נוער. 20 קבוצות בסה"כ"

אלו קבוצות אתה תאמן השנה?

"ילדים א לאומית".

מי יאמנו את הקבוצות?
"קט סל ב יאמנו יאיר, יניב וחורחה. חורחה עבר אלינו מהפועל ירושלים, שם גם היה מנהל מקצועי בפסגת זאב. בעברו היה שחקן נבחרת ארגנטינה. קט סל א יאמנו איתן שממשיך עם קבוצתו ואיתמר דייויס שעבר אלינו ממכבי רחובות. ילדים ב יאמנו יניב שממשיך עם קבוצתו, סער גמליאל שעבר אלינו מהפועל ירושלים שם אימן נערים ומאמן נוסף שכרגע אינו סגור סופית.

ילדים א מחוזית יאמן דביר. ילדים א לאומית יאמן משה. נערים מחוזית ט1 יאמן יאיר, נערים מחוזית ט2 יאמן איתמר דייויס. נערים מחוזית י יאמן ליאור אברהם שעבר אלינו מרעננה, נערים ארצית יאמן מאמן טוב. נוער מחוזית יאמן ליאור אברהם. נוער ארצית יאמן ארקדי ריבקין שעבר אלינו ממכבי פתח תקווה. מדובר במאמן ותיק שזכיתי להיות עוזר מאמן שלו לפני 10 שנים. בעבר כבר העלה קבוצת נוער ארצית ללאומית וגידל שחקנים בין היתר לנבחרת ולליגת העל. קט סל בנות יאמן דביר.חנן יאמן את הילדות ואת נערות ב’ ונערות א"’.

השנה חוזרת ליגת קטסל בנות. האם מדובר בהמשך של הפרוייקט הבית ספרי, או שמדובר בקבוצות חדשות לגמרי?

"מבחינתי הקבוצה חדשה. לא הייתי מעורב בבית ספרי ולכן הן נכנסות למסגרת חדשה".

נוער נוער נוער: האם בעונה הקרובה יהיו שתי קבוצות נוער לעוצמה: אחת בארצית ובה שחקני י"ב שהעלו את הקבוצה ליגה והשנייה של השחקנים שהיו בנערים ארצית שלך. האם יש מטרה להעלות קבוצת נוער לליגה הלאומית?

"שתי קבוצות נוער. לאו דווקא בחלוקה של יא-יב. צפויה קבוצת נוער ארצית חזקה מאד שתתמודד על עליה ללאומית וכמובן שלשאוף גבוה זו תמיד מטרה".

משפט אחרון לסיכום: "אני גאה לומר שמבחינה מקצועית עוצמה מודיעין בדרך להיות מהמובילות בארץ. יש לנו נבחרת מעולה של מאמנים ועבודה מקצועית מתקדמת. זו בהחלט קרקע איכותית לשחקנים הצעירים. שחקן שמבין עניין ורוצה להתקדם מקצועית, ללא ספק יחפש להתאמן במסגרת שלנו."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות