חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רוצים כסף? תביאו זהב!

 

אם יגאל צדוק ירצה- אפילו מטאטא יורה. עובדה, בקשת תמיכה כספית לספורטאית, מחודש יוני, שנדחתה בשל בעיה בירוקרטית, אושרה בסופו של דבר רטרואקטיבית. לכאורה, נעשה צדק. תשפטו בעצמכם:

 

בחודש אפריל השנה פנה חבר המועצה, יגאל צדוק, אל פורום מליאת המועצה בישיבתה החודשית בבקשה חריגה, "לדלג על הבירוקרטיה", ולאשר לספורטאית, תושבת העיר, תמיכה וסיוע בסך 1500 דולר, כדי שתוכל לשוב למודיעין עירה בתום התחרויות ולהביא כבוד רב למודיעין.

הצורך באישור חריג עלה לאחר שהוברר כי בקשה שכזו כבר הוגשה לגורמים הרלוונטיים בעירייה, ונדחתה בשל חוסר בקריטריונים לבחינתה. ההחלטה שהתקבלה פה אחד באותה הישיבה היתה כצפוי, לא לאשר את בקשתו של צדוק, "עד שייקבעו קריטריונים מתאימים", לדברי חיים ביבס.

אולם מסתבר שיגאל צדוק לא הרפה: בישיבת המועצה של חודש יוני, העלה שוב את הנושא. הפעם סיפר צדוק לנוכחים כי המתעמלת כבר שבה מהתחרויות, וכי התחרתה ב"אליפות אירופה" בדחיקת משקולות (POWERLIFTING), ובידה מדליית זהב. המשמעות של הדברים היא שהספורטאית, עפ"י גרסתו של צדוק, שבה למודיעין כאלופת אירופה בקטגוריה בה התחרתה. אכן- כבוד גדול.

כאמור, חבר המועצה יגאל צדוק הלין בישיבה הזו על שהספורטאית טרם קיבלה תשובה כלשהי על בקשת הסיוע שלה.

בתחקיר שערך יקי בז’ה, הוא בדק איך יתכן שאלופת אירופה שבה לעיר העתיד מבלי שאף אחד ידע. כיצד יתכן שמדליית זהב ספורטיבית כה יוקרתית, אינה מובאת לידיעת הציבור המקומי הצמא לכותרות הממלאות ומרחיבות את הלב בגאווה פטריוטית, לוקאלית-לאומית.

והתוצאות, לא אחרו לבוא: מבלי להלאותכם בפרטים, מצא יקי בז’ה "שאליפות אירופה" היא לא בדיוק כזו. שכל המתחרות באותה התחרות, ובכלל זה גם מי שנפסלה ולא הצליחה כלל לדחוק אף משקל, זכו למדליות זהב, שבאותו החודש התקיימו עוד כמה "אליפויות אירופה" כאלה, ועוד ועוד...... את הפרטים המלאים של ממצאיו ניתן לקרוא בבלוג של יקי בז’ה- מודיעין ווטש.

אלא מה?! בישיבת המועצה האחרונה, פלט אחד הנוכחים, שאותה ספורטאית, זכתה בסופו של דבר לקבל תמיכה, רטרואקטיבית בסך 500$. בדקנו עם העירייה הייתכן?

ואכן, עפ"י הודעתה של עיריית מודיעין, שהועברה אלינו עולה כי:"לאחר אישור הקריטריונים על ידי צוות שהורכב לצורך העניין ולאחר מכן על ידי הנהלת העירייה, דן הצוות בבקשה הספציפית והחליט להמליץ להנהלת העירייה לאשר לתושבת לקבל תמיכה חד פעמית על סך 500 דולר. בישיבת ההנהלה האחרונה אישרה ההנהלה את העברת המענק לתושבת".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות