חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”שמים נקיים”: בשולי ביקור ראה”מ במודיעין

 

מטה המאבק "שמים נקיים" במודיעין, תכנן הפגנה מול ביקור ראש הממשלה, אתמול, במערכת החינוך במודיעין, אולם חזר בו. במקום הפגנה, הוגשה מחאה בכתב, אותה העביר ראש העיר חיים ביבס לידי ראש הממשלה. יקי בז’ה שולף ציפרניים...

 

"מטה המאבק מודה לראש העיר חיים ביבס על כך שמסר באופן אישי את מכתבנו לרה"מ נתניהו. לצערנו, רה"מ לא התייחס לנושא המטוסים, וחבל שראש העיר עצמו לא מצא לנכון להזכיר ולו במילה את איום המטוסים והשלכתו על תלמידי העיר, במסגרת הדברים שהוא נשא במהלך ביקור רה"מ."

כך, סיכם אמש, יקי בז’ה, נציג "שמים נקיים למודיעין", בהודעה לעיתונות. בסיפא למכתב שהועבר לידי נתניהו נכתב בין השאר:

"ראש הממשלה הנכבד, שקלנו לקיים הפגנת מחאה בזמן ביקורך בעיר, אך החלטנו שלא לפגום במעמד הממלכתי והחגיגי של פתיחת שנת הלימודים, ובחרנו במקום זאת לשלוח את המכתב הזה. אנו מצפים כי תנצל את ההזדמנות בביקורך בעיר על מנת להתייחס בפומבי לתוכנית רשות שדות התעופה, להדגיש את מחוייבותך כראש ממשלת ישראל לתלמידי מודיעין-מכבים-רעות, להבהיר כי לא תיתן להפוך את מודיעין לנתב"ג!

אנו מקווים שבהתייחסותך לאיום המטוסים על העיר תבטא את אותה נחרצות ונחישות שאתה מגלה כאשר הינך מביע את עמדתך בסוגיות מדיניות".

לראשונה מזה זמן רב, יוצא היום (ב’) יקי בז’ה, בפוסט אישי ביקורתי וחריף במיוחד מול ראש העיר, חיים ביבס, בכל הקשור לדרך התנהלותו בעת ביקור ראה"מ במודיעין. בז’ה, שעד כה תמך בדרך התנהלותו של ראש העיר בסוגיית נחיתת המטוסים מעל שמי מודיעין, אינו חוסך הפעם את שבט לשונו.

את המכתב לראה"מ במלואו ניתן לקרוא כאן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות