חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הוקרה ל-21 ספורטאים מובילים ממודיעין-מכבים-רעות במכביה

 

בהפקה משותפת של אגודת השחייה פארק המים רעות ועיריית מודיעין, זכו 21 ספורטאים מקומיים מובילים לתעודות הוקרה על הישגיהם במכביה. השר יעלון בא לתת כבוד, וראש העיר ביבס, גם. מה לעשות, בריכה משכשכת, שולחן אוכל מוקפד וטריו-ג’אז עם זמרת איכותית, לא יכולים לפספס

 

ערב הוקרה ל-21 ספורטאי מודיעין-מכבים-רעות שהשתתפו במכביה, התקיים ביום ראשון בערב, בפארק המים ברעות.

הערב החל עם כיבוד קל ותזמורת שהנעימה את זמנם של האורחים. לאחר מכן, הגיע שלב הנאומים, שכלל את בוגי יעלון, המשנה לראש הממשלה, ראש העיר, חיים ביבס, יו"ר עמותת פארק המים ברעות - מוטי דויטשר ויו"ר איגוד השחייה, נעם צבי.

בדבריו אמר נעם צבי כי הצלחה ספורטיבית נמדדת בארבעה מישורים: 1 - משאב אנושי ומיצוי הפוטנציאל. 2 - מתקן ברמה גבוהה, שיאפשר לספורטאים להתקדם - כמו הבריכה של פארק המים ברעות. 3 - הדרכה - נעם ציין כי הוא מאוד שמח שהפארק הגיע אל כרמל לויתן, שעושה עבודה מאוד טובה, ביחד עם צוות המאמנים. 4 - הנהלה, שמובילה את כל העסק. כל הארבעה קרו כאן ביחד.

השלב הבא, היה החלק לו חיכו כולם - חלוקת תעודות הוקרה לספורטאים עצמם.

לא פחות מעשרה מתוך עשרים ואחת הספורטאים, הם נציגי נבחרת השחייה של מכבי פארק המים - רעות: נמרוד חייט, אמיר ארבל, אהד גולדברגר, אור סבטיה, נעם בכר, עמית בכר, דקל שחף, רמון שחף, יהב שחף ושני הרלבן.

חמישה נוספים, הגיעו מהקראטה - עמית אלון, מור אנקווה, דניאל ברומשטיין, שחר וייסמן וווה אניסימוב. שניים הגיעו מהג’ודו - דור טרקובסקי וגיא סמולנסקי, ארז אהרוני הוא איש הטאקוונדו ומיכה בריף - מהבייסבול.

שתי הנציגות הנוספות, הגיעו מהסקווש - יונה עדן ורוני קסטן. אנחנו ברשותכם, רוצים להביא בפניכם את סיפורה של רוני קסטן.

רוני, תהיה בעוד חודשיים בת 16. רוני סובלת מסוג של פגיעה בצד שמאל, שמגביל הן את היד והן את הרגל שלה. אבל רוני מוכיחה כל פעם מחדש, שהיא קורצה מחומר אחר. היא אחת משחקניות הסקווש המובילות בארץ בגיל הנוער והיא לא משתמשת במגבלה שלה בתור תירוץ. רוני זכתה במדליית הכסף הקבוצתית, עם נבחרת ישראל לנוער ודורגה שמינית במשחקי היחידות במכביה. ש - מתי התחלת להתאמן? ת - "התחלתי להתאמן בגיל 8". ש- כיצד הגעת לסקווש? ת - "תומר נוח ורון לוי (אלופי ישראל בעבר - אמיר ל.) פתחו את החוג בפארק המים. - הם היו חמודים, מדליקים וצעירים וזה נראה נחמד".

ש - כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן בכדי להגיע לרמה של נבחרת ישראל? ת - "אני מתאמנת כמעט כל יום בשבוע. כל אימון - שעתיים עד שלוש שעות. לקראת המכבייה, היה אימון נוסף של הנבחרת בהרצליה"

סטן קאנן, יו"ר ועדת הנוער בהתאחדות לסקווש, הוסיף ש "זה לא רק אימונים על המגרש. רוני גם מתאמנת בחדר כושר. צריך סיבולת ואירובי. אחרת אתה על אלונקה".

ש - באיזה קטגוריית גיל את משחקת כיום? ת - "אני משחקת עד גילאי 17 ולפעמים גם עד גילאי 19. בפארק יש רק שחקנית אחת נוספת בגילאים שלי, אבל אנחנו ברמה די שווה, אז רוב הזמן אני מתאמנת איתה".

קאנן מפרגן לרוני: "יש לה המון כח רצון ומוטיבצייה. גם במכבייה עצמה, היא קיבלה פרס מיוחד על כך שבכל משחק, היא נותנת מעצמה את המקסימום ואפילו קצת יותר מהמקסימום".

ש - מטרות להמשך הדרך? ת - " אני רוצה להמשיך ולהעלות את המשחק שלי לרמה יותר מתקדמת ולהצליח גם במשחקים בחו"ל".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות