חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תיכון מו”ר בעשירייה הכי קרבית בארץ

 

תיכון מכבים-רעות ממוקם בין עשרת בתי הספר התיכוניים הכי קרביים בארץ. כך עולה מדו"ח של צה"ל שהוכן בשיתוף עם משרד החינוך, ושדירג את רמת ה"קרביות" בקרב בוגרי בתי הספר הממלכתיים בארץ בשנים 2005-2007. וגם.. יש נציגות מקומית מכובדת בסבב האלופים הקרוב בצה"ל

 

ביה"ס התיכון במכבים-רעות נכלל ברשימת עשרת בתי הספר "הקרביים" ביותר בארץ. בדו"ח שנערך ע"י צה"ל ומשרד החינוך, שכולל שיקלול של 506 בתי ספר תיכוניים ממלכתיים בארץ, במהלך שלוש שנים, 2005-2007

כאמור, תיכון מכבים רעות מוצב במקום בתשיעי עם ציון משוקלל של 82.11%. בית הספר הקרבי ביותר בארץ הוא מקיף שדה אליהו, עם ציון משוקלל של 87.56%.

בתוך כך, סוכם השבוע סבב המינויים הראשון במטה הכללי של צה"ל. גם כאן קיימת נציגות מקומית מכובדת כאשר, אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, צפוי לסיים את תפקידו וימונה לנספח צה"ל בוושינגטון. ראש אט"ל (אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה), אלוף דני ביטון, ימונה לאלוף פיקוד הצפון.

ולמי שמחפש סמליות, שלשום (יום ד’) נחנך במודיעין המרכז לטיפול וסיוע לחיילים משוחררים. המרכז מופעל ע"י משרד הבטחון. בטכס גזר ראש העיר חיים ביבס את הסרט והסיר את הלוט מעל שלט המבואה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות