חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השריף הולך הביתה

 

מיקי רווה, השריף הבלתי מעורער והותיק של מכבים- רעות ובהמשך גם של מודיעין, מניח את "כוכב השריף" על השולחן ופורש לשלב הבא של חייו. לדבריו: הגיע הזמן לתת הזדמנות גם לצעירים יותר. רווה נפרד מכל מוקיריו ביום חמישי בערב ונוטש את מודיעין לטובת משק וצימרים בגבול הצפון. תודה לך מיקי על הכל

 

ערב פרידה מצומצם ואינטימי יחסית בהיקפו נערך ביום חמישי בערב לקב"ט עיריית מודיעין מכבים רעות, מיקי רווה.

הפרידה מרווה נערכה במועדון הנוער שבמכבים ועל הכיבוד עמלו אשתו של מיקי ובנו. בין הנפרדים שהגיעו להיפרד ממיקי היו בעיקר רבים שליוו אותו בעבודתו עוד מימי מועצת מכבים-רעות. בלטו בנוכחותם משה ספקטור וחיים ביבס, ראש העיר היוצא וזה החדש יחסית שנכנס לנעליו של ספקטור לאחרונה.

עבור מיקי רווה היה זה ערב מרגש מאוד. ההתרגשות ניכרה על פניו ובדברי הפרידה הקצרים אותם נשא בפני הנכחים.

רווה משמש כקב"ט כ-14 שנים, כמעט מימיה הראשונים של רעות ומראשית הקמתה של המועצה המקומית מכבים-רעות. הצלחתו לשרוד ולצלוח את כל התקופה הארוכה הזו, במחיצתו של ראש מועצה כמו ספקטור, שסילק מעל פניו בתקופת כהונתו מנהל בית ספר תיכון, מפקד תחנת משטרה שהוחרם עד שהתנצל פומבית, גזבר מועצה, וכמובן- שורה ארוכה של מנהלי מחלקת חינוך שהתחלפו כמו גרביים משומשות, היתה בעיקר הודות לשלוש תכונות אופי שייחדו את רווה:

היכולת לשתף את "הבוס" באחריות, מבלי שהבוס יחוש שהאחריות מועברת אליו: רווה היה "קצין מטה" משופשף ובעל נסיון רב. הוא ידע היטב שספקטור יגבה אותו ויתמוך בו בתנאים מסויימים אותם הוא זיהה ופעל לאורם.

נסיון מקצועי רב, זו הסיבה שבעטייה נבחר לתפקיד וזו גם הסיבה שבעטייה הוא פורש. רווה ידע תמיד מהן מגבלותיו והיכן יש בכוחו להשפיע. בעברו עסק מיקי בעבודת הבטחון בחו"ל ועל מעשיו שם, בודדים שמעו או יודעים. וזו גם תכונתו השלישית:

צניעות והתמדה. לא רבים הכירו אותו במסגרת עבודתו בעיר מודיעין האחודה עם מכבים-רעות. אבל לא היה ארוע שהוא לא היה או ניטר אותו באופן צמוד. אם זה מירוץ מקומי או מחבלת מתאבדת במחסום מכבים. מיקי העדיף תמיד לעמוד בצל, כמי שיודע שזהו המקום הנכון ביותר למי שעיסוקו בביטחון. והוא צדק!

מכרז חדש למינויו של קב"ט צפוי לצאת לדרך. רווה עוזב את מרחב מודיעין לטובת משק וצימרים בגבול הצפון. עוד רבות יסופר בעתיד על דרך השפעתו של מיקי רווה על עיצוב הפנים הגיאוגרפיים והבטחוניים של העיר מודיעין, עוד מימי מועצת מכבים-רעות.

אופיו של רווה, יכולת האירגון הגישה הצנועה לחיים, ויכולותיה הקולינריות של אשתו כפי שבאו לידי ביטוי בערב הפרידה הקצר, מבטיחים שגם בעיסוקו הבא הוא יעשה חיל. אי אפשר אחרת. ומילה אישית: תודה לך מיקי על הרבה שנים של שקט ותחושת בטחון אמיתית, גם בעידן של צמיגים בוערים על גדר הבטחון, גניבות רכב ופריצות לבתים.

להתראות בצימרים שלך בצפון- אני ומשפחתי, נגיע! וזו הבטחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות