חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

המתנ”ס העירוני ינהל את חוגי הגנים

 

משנת הלימודים הבאה לא ישלמו הורי הילדים בגנים ישירות למפעילי החוגים. המתנ"ס העירוני ירכז מעתה את כל פעילות החוגים בגנים, יתמקח, יקבע מחירים ולטענת העירייה אף יוזיל עלויות. נחיה ונראה....

 

 החל משנת הלימודים הקרובה, כל החוגים בגני הילדים במודיעין יופעלו באמצעות המתנ"ס העירוני, שיהיה אחראי על פעילות המפעילים וייפקח על תוכן החוגים ועל איכותם. התשלום עבור החוגים ייגבה על ידי המתנ"ס, שיעביר את התשלום למפעילים. בנוסף נקבע כי, מחיר המפעילים יהיה קבוע בכל הגנים ואף יהיה נמוך מזה שהיה בשנים האחרונות.

עפ"י הודעת דוברות העירייה, נושא זה סוכם ע"י סגן ראש העיר, וממלא מקומו, משה לוי, יו"ר ההנהגה המוסדית של ההורים, מיגל הרף, נציגי המתנ"ס ואנשי מינהל החינוך. זאת בשל רצון ההורים לשקיפות רבה יותר בכל הקשור לשימוש הגן בכספים אותם הוא מקבל מהעירייה ומההורים.

שיטת גביה זו היא בניגוד לבעבר, כאשר עד כה התשלום עבור שיעורי הריתמוזיקה ושיעורי הספורט בוצע ישירות מההורה למפעיל.

עוד נקבע כי העירייה תדאג להעביר לגננות ולוועדי ההורים בגנים, הנחיות בנושא ניהול תקין של חשבונות הבנק של הגן ושל ועד ההורים. בנוסף, יקבלו ההורים פירוט מלא של הכסף שהגן מקבל הן מהעירייה והן מההורים ולאן הוא מועבר. זאת על מנת ליצור שקיפות שבמסגרתה יידעו ההורים מה נעשה וכיצד מתנהל הכסף של הגן.

הפיקוח העירוני על הגנים יבוצע באמצעות הגננות, אשר יעבירו דיווח למחלקת גני הילדים בעירייה על סכומי הגבייה מההורים ועל ייעוד התשלומים. יצוין כי עד כה בוצעה תכנית זו בבתי הספר בכל הארץ. והמידע מועבר למשרד החינוך כגוף מפקח. עם זאת, מאחר ומשרד החינוך אינו ערוך לקבל מידע זה גם מגני הילדים, במודיעין, תמלא העירייה את פונקציית הפיקוח הניהולי-כספי במקום משרד החינוך.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות