חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הכותל המערבי ופינק פלויד

 

להקת "זוז במחול" הוזמנה להעלות מופע עצמאי בפסטיבל היוקרתי לאמנויות הבמה בתיאטרון ירושלים. הלהקה תעלה בפסטיבל את המופע "עשרת הדיברות" לציון עשור ללהקה.

 

להקת המחול הייצוגית של מודיעין, ’’זוז במחול’’, הוזמנה להעלות מופע עצמאי בפסטיבל לאמנויות הבמה בירושלים. הלהקה תופיע פעמיים עם המופע "עשרת הדיברות", לציון עשור להיווסדה. בתום תהליך סינון בו נבחנו להקות נוספות מכל רחבי הארץ נבחרה הלהקה ע’’י הנהלת הפסטיבל. יצויין כי בנוסף ל’’זוז במחול’’, רק להקה ישראלית נוספת אחת, שאינה מירושלים ושאינה להקת מחול הוזמנה להעלות מופע עצמאי בפסטיבל זה.
הפסטיבל לאמנויות הבמה בירושלים, מתקיים ברצף, החל משנת 2002 בכל אולמות התיאטרון בירושלים. מטרת יזמי הפסטיבל הייתה לקבץ בשבוע אחד את מיטב מופעי המחול, התיאטרון והמוסיקה של גופים ירושלמים ולארח גופים נוספים מחוץ לעיר. לאור הצלחת הפסטיבלים הקודמים, יתקיים השנה הפסטיבל במתכונת של פסטיבל בינלאומי וישתתפו בו גם קבוצות מחול, תיאטרון ומוסיקה מחו"ל. בסך הכל יכלול השנה הפסטיבל כ- 30 מופעים בתחומי המחול, התיאטרון המוסיקה והזמר.

במופע "עשרת הדיברות" יטלו חלק למעלה מ – 120 רקדנים ורקדניות ממודיעין, בניהולו האמנותי של רואי כבירי ולהקות זוז במחול בניהולם האמנותי של הרמן בנג’מן ומוטי וקנין. באתר האינטרנט של הפסטיבל נכתב כי המופע של זוז במחול "משלב סגנונות מחול של ג’אז ומחול ישראלי עכשווי. הפקת "עשרת הדיברות" של להקת זוז במחול לוקחת את עשרת הדיברות ומעלה אותן לבמה באינטרפטציות שונות לנושא, בפרספקטיבה אחרת". החלק הראשון של המופע יכלול עשרה ריקודים, ריקוד אחד לכל אחת מהדיברות. החלק השני של המופע יכלול את מיטב הרפרטואר של "זוז במחול" בשילוב מצגות מרהיבות לציון חגיגת העשור של הלהקה.

רואי כבירי, המנהל האמנותי של זוז במחול: "זו גאווה אדירה לעבור את הסינון הקפדני ולהעלות מופע עצמאי באחד הפסטיבלים היוקרתיים בארץ. מעבר לתעודת הכבוד ללהקה ממודיעין, המופע יאפשר לרקדנים להתנסות בהופעה בתנאים אופטימליים ובפני קהל חובב מחול איכותי". אנו שמחים להמשיך את הצלחתה של זוז במחול גם במישור הארצי ולהוסיף ולשים את שמה של מודיעין בכל מקום בו קשור תחום המחול. רקדני הלהקות והצוותים עמלים על המופע כבר חודשים רבים ואנו מבטיחים הפקה ברמה גבוהה ומרשימה עם ריקודי בכורה שכמותם טרם נראו’’.


המופעים של זוז במחול במסגרת הפסטיבל יתקיימו ב- 26 למרץ באולם רבקה קראון בתיאטרון ירושלים.
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים ניתן לגלוש לאתר הפסטיבל:
www.arts-festival.jerusalem.muni.il או לפנות למשרדי זוז במחול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות