חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נמשך המאבק הציבורי למניעת הנחיתות בשמי מודיעין

 

בהודעה לתקשורת מעדכן וועד המאבק על הצעדים הבאים אותם הוא מתכנן לבצע כאקט של מחאה ומודעות ציבורית לבעייה שנוצרה מתכנון הנחתות המטוסים בנתב"ג בשמי מודיעין. תשומת לבכם לתאריכים ולמקומות

 

ההפגנה ביום שישי האחרון היתה יריית הפתיחה למאבק הציבורי של תושבי העיר. כך מעדכן דובר מטה המאבק, יקי בז’ה בהודעה לעיתונות.

בהמשך מפרט בז’ה מהם הצעדים העתידיים אותם מתכנן וועד הפעולה לבצע ולהוביל. כך:

נערכה פגישת עבודה עם יוסי חזאי, יועץ השר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן. בפגישה שנערכה ביום שישי, חודדה הפגיעה החמורה של נתיב הנחיתה המוצע באיכות הסביבה בעיר, הוצגו החלופות הקיימות למסלול הנחיתה והוגשה בקשה לרתום את השר ארדן למאבק לשם שכנועו של שר התחבורה לאמץ את המלצת ועדת הכלכלה של הכנסת להקמת ועדת מומחים בלתי תלויה.

מטה המאבק מתכנן לפתוח בסוף השבוע במבצע להצפת מקבלי ההחלטות (מנכ"ל רש"ת, מנכ"ל רת"א, שר התחבורה, ראש הממשלה) במכתבים, פקסים וטלפונים של תושבי העיר המבקשים למחות על הכוונה להנחית מטוסים בגובה נמוך מעל השכונות המאוכלסות של העיר. פרטי הקשר של מקבלי ההחלטות וכן מספר מכתבים לדוגמא יועלו באתר המאבק באינטרנט. בז’ה:"אנו קוראים לכל תושבי העיר להציף את מקבלי ההחלטות במיילים, פקסים ובטלפונים על מנת להביע את מחאתנו".

ביום שישי 17.7.09 מתארגנת שיירת כלי רכב שתצא ממודיעין לנתב"ג על מנת להביע את מחאת הציבור. בוועד המאבק מקוים שציבור תושבי מודיעין יצטרף בהמוניו. תושבים המתכננים להצטרף לשיירה מתבקשים לאשר במייל planes@modiin.us.

מבצע חלוקת פלאיירים ברכבת ובמרכזי קניות בעיר, להגברת מודעות תושבי העיר לנושא המטוסים. תושבים הנוסעים ברכבת ישראל ומעוניינים לסייע למאבק באמצעות ניצול זמן נסיעתם ברכבת לחלוקת פלאיירים בקרב נוסעי הרכבת מתבקשים לפנות למטה המאבק לקבלת פלאיירים. כנ"ל לגבי תושבים המעוניינים לסייע בחלוקת פלאיירים במרכזי קניות.

וועד המאבק יוצא בקריאה לתנועות הנוער במודיעין מכבים רעות להצטרף ולהרתם למאבק הציבורי למען שמיים נקיים. עפ"י ההודעה "הירתמות למאבק הציבורי היא פעילות חינוכית וערכית מהמעלה הראשונה, העשויה להמחיש לנוער את חשיבות המודעות הציבורית, יכולת ההשפעה באמצעות כלים דמוקרטיים, ותרומה לקהילה".

פרטים ליצירת קשר:

נייד: 054-6474026

דואל: planes@modiin.us

אתר: http://planesmodiin.blogspot.com/

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות