חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מד”א ירכשו שוב שטח לבניית מרכז לוגיסטי

 

שטח אותו רכשה בעבר מד"א להקמת מרכז לוגיסטי שלה, הוחזר למינהל מקרקעי ישראל. בשבוע שעבר קמה התכנית שוב לתחייה. מנכ"ל מד"א הודיע כי יורה מחדש על רכישת שטח להקמת מרכז לוגיסטי ובי"ס לפרמדיקים

 

ביום חמישי נערך במודיעין מפגש בין מנכ"ל מד"א אלי בין ויו"ר מד"א ד"ר נעם יפרח, לבין ראש העיר, חיים ביבס ומהנדס העירייה, רמי זיו. כמו כן נערך סיור באיזור התעסוקה כדי לבחון את השטח שבו אמורים להיבנות המרכז הלוגיסטי ובית הספר לפרמדיקים.

כזכור, בעבר שטח זה היה מיועד לשימוש על ידי מד"א אולם לאחר שבמד"א לא קידמו את ניצול השטח, הוא הוחזר למינהל מקרקעי ישראל. במהלך הפגישה עם ראש העיר אמר מנכ"ל מד"א אלי בין, כי כבר בחודש הקרוב יעביר הארגון הוראה לקנות את השטח, בסד"ג של 30 דונם.

בהתייחסותו לנושא אמר ביבס בין השאר, "עיקר המשאבים שלנו מופנים לפתח את אזור התעסוקה... חברת אלביט היא החברה הראשונה שנכנסה לאזור ובימים אלו אנחנו מדברים עם מספר רב של חברות ונמצאים עימן בשלב זה או אחר של משא ומתן לגבי כניסתן לאזור התעסוקה".

ראש העיר ציין כי פתיחתו של כביש 431 המקשר את העיר עם מרכז הארץ בשילוב עם הרכבת הופך את מודיעין מכבים רעות לאזור אטרקטיבי עבור חברות מסדר גודל שכזה, שיהוו עוגנים ומקורות תעסוקה לעיר. לדבריו "כאשר יהיה פה אזור תעסוקה מפותח גם בעלי העסקים וגם התושבים ירוויחו".

לפני מספר שבועות פנו נציגי תחנת מגן דוד אדום בעיר לראש העיר בבקשה לסייע להם בשיפור התנאים בתחנת מד"א בעיר. עפ"י הנחיית ראש העיר בפגישה שנערכה בין נציגי העירייה ומד"א נקבע כי העירייה תסייע למד"א במגוון תחומי בהם, הסדרת תאורה בכניסה לתחנה, שדרוג החצר של מד"א, הדברת עשבייה, שתילת פרחי נוי באדניות שבמתחם וכן הוחלט לשדרג את מערכת ניקוז המים בחצר על ידי בניית תעלת בטון ייעודית. עוד נמסר כי העירייה תסייע לתחנה גם בדאגה לניקיון שוטף באמצעות מנקי העירייה.

נציגי העירייה מסרו לנציגי מד"א כי הם רואים חשיבות רבה לפעילות של מד"א בעיר והודיעו כי יסייעו לתחנה ולאנשיה ככל האפשר עד שתוקם תחנת הקבע של מד"א בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות