חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”אצלנו בעיר קונים באהבה”

 

עיריית מודיעין יוצאת בקמפיין נרחב שקורא ל"לוקאל פטריוטיזם צרכני" בקרב תושבי מודיעין מכבים רעות. למעשה קוראת העירייה ויוזמת מהלך לשיפור חיי המסחר בעיר. למרות הקריאה ל"קנייה עם אהבה", בסופו של דבר הצרכן קונה עם הארנק. עכשיו הכדור עובר לסוחרים ובעלי העסקים במודיעין

 

עיריית מודיעין מכבים-רעות מקדמת את העסקים בעיר העירייה קוראת לתושבים לחזק את העיר והעסקים בה. זאת מתוך כוונה לשנות את הרגלי הצריכה של התושבים לשירותים ומוצרים מקומיים. בשלושת החודשים הקרובים (יולי, אוגוסט, ספטמבר) ירוץ בעיר קמפיין עירוני תחת הכותרת: אצלנו בעיר קונים בלב (איור)

מטרת הקמפיין, לגרום לתושבים להשתמש בכלל השירותים המקומיים ולצרוך בתוך עיר, לחזק את המרכזים המסחריים ולעודד רכישת כל המוצרים בעיר כולל מסעדות ובילויים, למנף את בעלי המקצועות החופשיים בעיר.

ישיבה מקדימה עם כ-40 נציגים של כל הסוחרים והעסקים במודיעין, נערכה ביום א’. לדברי ראש העיר חיים ביבס, "אני מודע לכך שכיום יש במודיעין "הצפה" של מבני מסחר. דווקא בשל כך צריך ליזום מהלך של לויאליות מסחרית מקומית".

הקמפיין יכלול שלטי חוצות ברחבי העיר, חשיפה בעיתונים בכתבות ופרסומות, פעילות באתרי האינטרנט המקומיים מדבקות השתתפות במבצע לכל העסקים , שלטי באנרים בשכונות העיר ובמרכזים המסחריים, מכתב עם קול קורא לכל בעלי העסקים בעיר להתגייסות ושיתוף פעולה.

תופץ מדבקה עירונית לכל העסקים שיהיו שותפים לקמפיין ויתחייבו לתת הנחה לתושבי העיר בסך 5% לפחות. המטרה: יצירת מודעות אצל התושבים לקיום המדבקה ושיחפשו אותה על חלון בית העסק. ביבס:"הסוחרים צריכים להבין שגם הם צריכים לתת יד לקמפיין ולהוריד מחירים. אם הם ישבו רגל על רגל ויחשבו שבלי שותפותם הקונים יבואו- הם טועים!"

במהלך השנים שעברו העלו סוחרים רבים בעיר טענות קשות על שנמנע מהם מלצאת עם דוכניהם אל מחוץ לחנויות. עיריית מודיעין נקטה יד קשה כנגדם. במסגרת תכנית הסיוע לעסקים, יינתן אישור לבעלי העסקים להוציא את מרכולתם מחוץ לחנות לאורך כל חודשי הקמפיין, בימי חמישי ושישי. בכפוף לאישור מראש מול מחלקת רישוי עסקים.

בנוסף, תיבחן אפשרות לקיום יריד מרכזי באזור המלאכה באחד מימי שישי של עסקים בעיר. כל בעל עסק יוכל להציב דוכן במטרה לחשוף את תושבי העיר לעסק שלו על מנת להציג לתושבים את העסקים הרבים הפועלים כאן

במסגרת הייזום של העיריה תיערך הגרלה עירונית לעידוד קניות בעיר. הקריטריונים להשתתפות בה: רכישת קניות בעסקים מקומיים ב-2000 ₪ לפחות בחמש חנויות/ שירותים שונים. ההגרלה תיערך בחודש ספטמבר. מימון היוזמה ע"י העירייה.

עוד השבוע, בתאריך 2/7/09 (יום חמישי הקרוב) בשעה 19:00 תתקיים הרצאה בנושא קידום עסקים בתקופת חוסר ודאות בחסות מט"י ירושלים באולם עינן ובהשתתפות, מרצים כלכליים, בעלי העסקים בעיר ונציגי העירייה.

אירועי הקיץ יתוכנו להתבצע בצמידות למרכזים המסחריים, בתאום עם מחלקת האירועים העירונית. כמו כן יבוצע שיתוף פעולה עם אומני העיר לקיום ירידי אומנויות במרכזים ללא תשלום, על מנת למשוך את התושבים. העירייה והמרכזים כאמור, לא יגבו כסף על כך.

עיריית מודיעין ומחלקותיה היא גוף כלכלי המזמין ורוכש בעצמו בסכומים ניכרים במהלך השנה. במסגרת זו העירייה מזמינה את העסקים המקומיים להיכלל ברשימת הספקים למכרזי זוטא בעירייה- יש לעקוב אחרי פרסומי העירייה בנושא.

כביש 443 צויין במהלך המפגש עם העיתונאים הבוקר כ"כביש שחיבר את מודיעין אל מרכז הארץ". הדברים נאמרו מתוך כוונה לציין כי למודיעין יש מה להציע גם למי שאינם גרים בה. אולם מאידך, יש בכך גם חרב פיפיות: אם לא יצליחו במודיעין לשמור על תושביה כרוכשים וקונים נאמנים, כביש 431 יוביל אותם ישירות אל איקיאה,מרכזי הקניות הגדולים של ראשל"צ וחנויותיה.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות