חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גן אלון. אריק איינשטיין לא בא. אבל התקשר

 

תארו לעצמכם שהטלפון מצלצל בגן הילדים שלכם במודיעין ומתברר שמי שהתקשר אליכם הוא לא אחר- אריק איינשטיין. ככה זה כשגן ילדים שלם מסיים את פעילותו השנתית בהצדעה והקדשה לזמר שהפך כבר מזמן לאייקון תרבותי לאומי. רק לחשוב איך היה אם אדון שוקו היה מגיע למדינת הגמדים...

 

גני הילדים בכל הארץ חגגו ביום שישי האחרון את מסיבות סיום השנה שלהם, ובגן אלון בשכונת הפרחים (לשעבר ספדיה) החליטה הגננת הנמרצת דורית צור שזו תהיה מסיבה בסימן יום ההולדת ה-70 של אריק איינשטיין - מי ששירי הילדים שביצע מפארים לא מעט תקליטים פורצי דרך, והם אורחים של כבוד בכל גני הילדים בארץ, כבר ארבעה עשורים ויותר.

במשך כל השנה למדו הילדים לשיר רבים משיריו של איינשטיין ובסיוע קל של צוות הגננות והסייעות, חיברו להם כוריאוגרפיה תוססת וצבעונית.

לפני מספר חודשים, ביום ההולדת המקורי של איינשטיין (3.1) נשלחו לביתו בת"א, עשרות ציורים ואיחולי מזל טוב של כל ילדי הגן (בין השאר בירכו הילדים את איינשטיין שיהיו לו הרבה צעצועים...) ואיינשטיין מיהר לשלוח לגננת צור מכתב תודה, ויותר מכך: לתדהמתה המוחלטת של הגננת, אף טרח והתקשר אליה בעצמו להודות לה על המחווה ולפטפט איתה על הגן ועל הילדים.

כך התברר לאיינשטיין פרט פיקנטי: אחד הילדים בגן אלון השנה, הוא נכדה של השחקנית הוותיקה דינה דורון, ששיחקה לצידו של איינשטיין בתחילת שנות ה-60 במחזמר המצליח "אירמה לה דוס"...

איינשטיין הוזמן גם למסיבת הסיום, אך שלא במפתיע מסר כי לא יוכל להגיע. איינשטיין שלח ברכות חמות לילדים ואיחולי הצלחה בהמשך דרכם.

במסיבה עצמה, ילדי גן אלון לבשו חולצות טריקו לבנות עם הכיתוב "אני ואתה נשנה את העולם", ולעיני ההורים הגאים ביצעו את "אני ואתה" (שיר שהפך להימנון בגן), וכן שורה ארוכה של שירים, בהם "לשרוק בחושך", "במדינת הגמדים", "שבת בבוקר", ו"אדון שוקו".

שיאה הקומי של המסיבה היה ביצוע משעשע במיוחד ל"גברת עם סלים" אותו ביצעו - איך לא - האימהות, ומנגד רגעים מרגשים במיוחד נרשמו בביצועים המשותפים של האימהות והילדים ל"אמא שלי" ועוף גוזל".

האחרון, הוקדש ע"י צוות הגן לכל ה’גוזלים’ שעוזבים בעוד ימים ספורים את הקן וממשיכים בשנה הבאה לחטיבה הצעירה. בסיום האירוע קיבלו כל הילדים דיסק אוסף מיוחד ומעוצב משירי אריק איינשטיין, אותו ערך אחד ההורים בגן. הדיסק הושם בקופסה מיוחדת אותה עיטרו הילדים בציוריהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות