חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גולני במודיעין

 

פלגה מחיילי גדוד "אגוז" של חטיבת גולני התארחו במודיעין כחלק ממירוץ גולני המסורתי שמסתיים בסוף השבוע באילת

 

מרוץ גולני הגיע השבוע למודיעין. חיילי "אגוז" מפלוגת הטירונים שסיימה זה עתה את הטירונות ועוברים לשלב האימון המתקדם, התארחו בעיר לאחר קטע ריצה. המרוץ השנה עומד בסימן "גולני בתנועה", אשר מסמל את הקשר עם תנועת הנוער.

בשעות הבוקר נפגשו החיילים עם מוטי גרונר- מחזיק תיק הנוער, נציגי תנועות הנוער ודוד צור - מנהל יחידת הנוער שתיאם את המרוץ מול חטיבת גולני ביחד עם נועה ויניק רכזת התנדבות הנוער ולטם דואני רכזת הנוער.

החיילים קיבלו בקבוקי מים קרים שנתרמו בתיווכו של דוד בן שימול בתרומה "מסופר גולד". לאחר טקס החלפת דגלים קצר בין מוטי גרונר למ"פ ליקו פרידלנד, החל קטע המירוץ בו החיילים ובני הנוער רצו לעבר תיכון עירוני ג’- ע"ש מוטה גור.

בתיכון התכנסו כולם בספריית בית הספר, והתכבדו בפיצות וכיבוד קל באדיבות יחידת הנוער והאגודה למען החייל. הטקס התחיל בשירה בציבור משותפת בניצוחה של יעל סגל מארגון ארגמן, שהיה שותף לארגון האירוע.

ראש העיר חיים ביבס בירך את החיילים, והביע את הערכתו לפעילותם לאורך כל השנה ולמרוץ עצמו. ליקו פרידלנד, מפקד הפלוגה, הודה לראש העיר, לבית הספר המארח ולצוות יחידת הנוער על ארגון המרוץ במודיעין ונערך טכס קצר בו החליפו ראש העיר ומפקד הפלוגה דגלים של החטיבה ושל העיר מודיעין.

חנה גור נציגת ארגמן סיפרה על פרויקט המורשת הפועל בבית הספר, ואחרון הדוברים היה איש הפלמ"ח יעקב גת, שסיפר לחיילים ולבני הנוער קצת מסיפורי מורשת חטיבת יפתח בה הוא לחם בעיקר בקרבות מלחמת השחרור, בלחימה על העיר צפת.

תיאום המרוץ במודיעין בוצע ע"י ערן קלז, מילואימניק של החטיבה, שהודה בחום רב לדוד צור ולכל נציגי העיר על האירוח הלבבי והפעילות הערכית שהחיילים עברו בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות