חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוקם מטה מאבק תושבים בתכנית נחיתת המטוסים מעל שמי מודיעין

 

הלך העורב אצל הזרזיר? שרון מעוז ויקי בז’ה חברו יחד והקימו עם תושבים נוספים במודיעין את מטה המאבק הציבורי נגד נחיתת מטוסים בשמי מודיעין. ראש העיר נתן אתמול (ג’) את ברכת הדרך. עכשיו הם ממתינים להמוני תושבי העיר שישטפו אותם במכתבי הצטרפות. עם קואליציה כזו, אין ספק שאף מטוס לא ינחת מעלינו. נווו עוד לא הצטרפתם?!

 

המאבק על שינוי תכנית נחיתת מטוסי הנוסעים בנתב"ג, מעל שמי מודיעין, עולה שלב נוסף ועובר גם למאבק ציבורי. "שמיים נקיים למודיעין", זהו שמו של מטה המאבק הציבורי שהוקם רשמית שלשום.

מדובר ביוזמה ציבורית רחבה ולמטה המאבק נרתמו פעילי ציבור כגון שרון מעוז, דודו גלבוע, יקי בז’ה, עמיחי זליג, ערן תירוש, עו"ד אייל קרני, דוד בן שימול, אתי פרידמן, אורלי בן שלמה, אלי גל, שקמה ויסמן זלצר.

חברי מטה המאבק: שרון מעוז, יקי בז’ה, אתי פרידמן, אורלי בן שלמה, אלי גל. יקי בז’ה מונה אמש לדובר הקבוצה. בעניין זה נציין את הבלוג האחרון אותו כתב בז’ה ב"מודיעין ווטש" ובו התייחס לארועי השבוע שעבר בבית המשפט העליון ובבית המחוקקים (ועדת הכלכלה). מסקנתו מהדברים היא שבעצם בית המשפט סתם את הגולל על המשך הפעילות המשפטית במאבק.

הגם שפרשנותו של בז’ה שנויה במחלוקת, אין ספק שהמעבר למאבק ציבורי-חברתי, יוסיף כוח רב למאבק המשפטי אותו מנהלת העירייה, שעה שלמרות מחיקת העתירה, הותיר בית המשפט את האופציה לחזור אליו.

אתמול (ג’) נפגשו חברי מטה המאבק עם ראש העיר חיים ביבס. הם הציגו בפניו את ההתארגנות, יעדיה וכיווני פעילותה וקיבלו מראש העיר את ברכת הדרך. שרון מעוז:" מטה המאבק יפעל בתיאום עם עיריית מודיעין, וקיבל ממנה את ברכת הדרך".

במכתב לעיתונות המקומית כותבים המארגנים בין השאר:" המאבק הופך להיות ציבורי-פוליטי, ויתמקד בהפעלת לחץ ציבורי לשינוי ההחלטה על שר התחבורה ישראל כץ, על חבריו לממשלה וכמובן על ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמו כן יש להפעיל לחץ על בכירי רשות שדות התעופה, אשר חלקם הם תושבי העיר.

ראש העיר חיים ביבס מוביל את המאבק מול הרשויות, אולם על מנת שהלחץ הציבורי יישא פרי חיוני שציבור תושבי העיר יתגייס בהמוניו על מנת לתת למאבק את המימד העממי הרחב. אנו נאבקים מול כוחות חזקים, ורק אם נפגין עוצמה ונחישות נצליח במאבק. אם ניוותר אדישים, כולנו נשלם את המחיר.

החלטנו לקום ולעשות מעשה, ולהקים מטה מאבק תושבים לשמיים נקיים למודיעין. אנו מבקשים מתושבי העיר להתפקד למאבק ולציין באיזה נושאים יוכלו לסייע:

1. השתתפות בהפגנות ובמשמרות מחאה
2. תליית שלטי חוצות
3. שליחת מכתבים לשרים, חכ"ים ומערכות עיתונים
4. כתיבת טוקבקים לכתבות אינטרנט ובלוגים
5. עלייה לשידור בתוכניות רדיו ("יש עם לדבר" וכו’)
6. גיוס תמיכת תושבים בקרב השכנים, בגני הילדים ובבתי הספר
7. הפעלת דוכני הסברה במרכזי קניות בימי שישי
8. הפצת מידע הסברה ברשימות תפוצה לשכנים וחברים במודיעין ומחוצה לה
9. סיוע במטה (הפעלת מתנדבים, ביצוע שיחות טלפון וכו’)
10. סיוע בתרומות כספיות
11. סיוע לוגיסטי (שימוש במשרדים, טלפונים, הסעות, דפוס, צילומים, וכו’)
12. נגישות למקבלי החלטות במשרדי הממשלה וברשות שדות התעופה
13. אחר (פרט/י): ____________________________"

אל מטה המאבק ניתן להתקשר באמצעים הבאים:
כתובות מייל: planes@modiin.us 
אתר אינטרנט: http://planes.modiin.us
בירורים טלפוניים: 054-6474026

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות