חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נקבעו מפעילי הכדורגל במודיעין

 

שני מפעילים נבחרו מתוך 4 הצעות שהוגשו, לתפעול בתי ספר לכדורגל בעיר.צוות מיוחד של ועדת המכרזים של עמותת "סחלבים" המליץ השבוע לוועד המנהל של העמותה על העדפותיו. זאת לאחר שהוועדה הקבועה לא הצליחה לגבש דיעה אחידה

 

צוות מיוחד שהוקם אד-הוק בועדת המכרזים של עמותת "סחלבים" הגיש השבוע את המלצותיו לוועד המנהל של העמותה בנושא המכרז להפעלת בתי הספר לכדורגל בעיר. זאת לאחר שלמכרז הוגשו 4 הצעות של מפעילים שונים. בעירייה מעריכים שכיום פעילים כ-700 ילדים בענף הכדורגל במודיעין.

ועדת המכרזים שכללה את יו"ר הוועדה, סגן ראש העיר מויש לוי, מוטי גרונר, אלי רוזנברג ואלון שמידט, לא הצליחה להגיע לכלל הסכמה חד משמעית. צוות מחליף שהוקם כדי לגבש דיעה ברורה ושכלל את מוטי גרונר, שלמה פסי וסגנית הגזברית-שבי דרעי, המליץ כי בשנת הפעילות הבאה יפעלו בעיר שני בתי ספר לכדורגל: "ספורטאי מודיעין" ו-"שיא ספורט" המנוהלים ע"י איצ’ה גואטה ויניב קוש בחלוקה שווה.

עפ"י הודעת העירייה, ההחלטה התקבלה לאחר שהוועדה בחנה את המסמכים הרלוונטיים ותוכניות ההפעלה המקצועיות כפי שהוצגו ע"י כל המועמדים.

בנוסף קיימה הוועדה הליך של ראיונות עם כל המועמדים שעמדו בתנאי הסף של המכרז להפעלת בתי הספר לכדורגל. מחזיק תיק תרבות נוער וספורט, חבר המועצה מוטי גרונר אמר לאחר ההחלטה: "השנה המכרז היה נוקשה ושנת הפעילות הבאה היא מבחן עבור המפעילים בעיר. תקופת הפעילות היא למשך שנתיים כאשר הוכנסו לה הגבלות ודרישות חדשות יחד עם אפשרות לסיים את ההתקשרות כבר בסוף שנת הפעילות הראשונה, במידה ובתי הספר לא יפעלו בהתאם להוראות ושביעות רצון התושבים והעירייה".

משמעות ההחלטה היא שרק שני בתי הספר הנבחרים יוכלו לפעול במסגרת עירונית. כל מפעיל נוסף שירצה לפעול באופן פרטי, יצטרך להגיש בקשה נפרדת.

מכיוון שיש בסאגה הזו עוד שני מפעילים שפעילותם במודיעין נדחתה, צפו לפרק 3 ובו יערערו המפסידים על החלטת עמותת סחלבים. האם פרק 4 יהיה "עלילות הכדורגל במודיעין בבית המשפט?". בהחלט יתכן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות