חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הפיכת חצר עירונית- ליום אחד

 

חברי מועצת הנוער של מודיעין-מכבים-רעות נטלו את רסן השלטון העירוני ליום אחד. לא ממש.... אבל כמעט...

 

ביום שלישי שעבר נערך במסגרת שבוע הנוער של יחידת הנוער מתנ"ס מודיעין, יום חילופי השלטון העירוני. היום החל בישיבת פתיחה, ובמשך היום חברי המזכירות המורחבת של מועצת הנוער החליפו את בעלי התפקידים המקבילים להם בעירייה. כל זה בעיצומו של תרגיל העורף הארצי, "נקודת מפנה" שהתקיים במקביל.

בתום היום נערכה ישיבה נוספת לסיכום היום. את הישיבה פתחה רכזת הנוער ביחידת הנוער העירונית, לטם דואני שסיכמה את שלל פעילויות שבוע הנוער וציינה כי יום חילופי שלטון הוא שיא ההכרה של העירייה במועצת הנוער כגוף חזק ומוביל שינוי.

גל אלבז יו"ר מועצת הנוער החליפה את ראש העיר חיים ביבס סיכמה את היום שעבר עליה מלשכת ראש העיר: "נהניתי מאד ולמדתי הרבה. במהלך היום סיירנו בגג האדום וראינו את המקום בו עתיד להיבנות שבט יובל של הצופים". ראש העיר חיים ביבס, סיכם אף הוא את היום: "אני מסיים את היום ונפרד מגל בצער. במהלך היום גל השתתפה בישיבות ונכנסה לעניינים, אך היא החליטה לשוב לתפקידה כיו"ר מועצת הנוער".

אורי אשכנזי סגן יו"ר מועצת הנוער בילה את היום עם סגן ראש העיר וממלא מקומו, מויש לוי, סיפר כי הייתה אווירה ממש טובה: "נהניתי מכל רגע ולמדתי המון ממויש". לוי מצידו פרגן לאשכנזי, "כשאנחנו מסתכלים על התמונה הכוללת לא תמיד אנחנו יכולים לשים לב לפרטים הקטנים, במהלך היום יצא לי ללמוד על הפרטים הללו מאורי. שמעתי על מערכת השעות שלו על המגמות בהם הוא לומד ועוד".

דניאל ביטוב סגנית יו"ר מועצת הנוער שהחליפה את ראש מינהל החינוך, חיה שיטאי, סיפרה כי למדה הרבה מיום זה: "במהלך היום הצטרפתי לחיה לישיבות רבות, בקושי יצאנו מהמשרד. דיברנו על שאלון שיחולק בבתי הספר כדי שהמורים יוכלו לדעת יותר מה עושים תלמידיהם מחוץ לשעות הלימודים, במטרה לחזק את המוטו - חינוך מבוקר עד בוקר".

חיה שיטאי אמרה כי היא רוצה לחזק את הקשר עם המועצה: "אני מציעה שנציג ממועצת הנוער יבוא לפורום מנהלים ולאחר מכן אף לישיבות מורים בבתי הספר ויסביר על השאלון ומטרתו".

עוד חילופים שנעשו במוסדות העירייה היו כאשר הדס רבי סגנית יו"ר מועצת הנוער החליפה את אריק משיח מבקר העירייה.

דנה נוימן מזכ"לית מועצת הנוער בילתה את היום עם מנכ"ל העירייה, יורם כרמון. דוברת מועצת הנוער טל-אל פילו הצטרפה לדובר העירייה אלעד שמעונוביץ שסיפר כי לפני מספר שנים הוא היה יו"ר מועצת התלמידים במודיעין וסיפר כי אז הוא מילא את מקומו של ראש העיר הראשון בעיר, משה שכטר.

עדי שלו יו"ר וועדת תרבות בילתה את היום עם אלון שמידט מנהל מחלקת תרבות. סיפרה על הישיבות הרבות אליהן הצטרפה שעסקו בנושאים שונים, בהם עבודות קיץ, להקה ייצוגית לעיר, שבוע הספר . "הנוער רוצה ואנחנו לא תמיד יכולים לתת, אך הנוער יכול לעשות דברים טובים שלעיתים יש את המשאבים לקיימם רק צריך את הדחיפה של בני הנוער, את המעוף". אמר שמידט.

אלעד כהן יו"ר וועדת עזרה לקהילה בילה את היום עם ליזי הרשקוביץ. יובל שמילה יו"ר ועדת מצב החליפה את מושיק אטיק מנהל המתנ"ס ויצאו לסייר בסניפי תנועות הנוער השונים בעיר.

נעמה קרסנה יו"ר ועדת גש"ר הצטרפה ליעקב כהן ראש אגף שירות בעירייה ושניהם עסקו בעיקר בתרגיל שנערך במהלך היום.

"הנוער שלנו הוא מהטובים ביותר גם בהבנה וגם בהשתלבות" סיכם את היום ראש העיר חיים ביבס, "אני מאמין כי בעתיד נראה את חלקכם בעמדות מפתח שונות בעיר ובכלל". מחזיק תיק הנוער, מוטי גרונר הוסיף ואמר "צריך שהנוער יהיה שותף בכל, ובני הנוער צריכים לכוון אותנו המבוגרים למה הם צריכים ורוצים".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות