חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חלוקת הדואר ברעות מבוצעת שוב לתיבות הדואר

 

אחרי למעלה מחודש של שירותי דואר לקויים וחלוקת דואר חלקית בלבד לבתים, חוזרת חלוקת דברי הדואר אל התיבות שבמרכז המסחרי ברעות

 

חלוקת הדואר ברעות מתבצעת שוב ישירות לתיבות הדואר של התושבים. אחרי כחודש שבמהלכו בוצעה חלוקת דואר איטית ולקויה לכל תושבי רעות, החלה חברת הדואר לחלק את הדואר מחדש לתיבות שבמרכז המסחרי ברעות. כזכור, בעקבות סכסוך שהתגלע בין חברת הדואר החדשה לבין סוכני הדואר העצמאיים, נסגר סניף הדואר ברעות, סניף ששרותיו נחשבו ליעילים ומהירים במיוחד.

במשך כשבועיים לא בוצעה כמעט שום חלוקת דואר ביישוב, ובהמשך החלו כארבעה דוורים לעסוק בחלוקת דברי הדואר ישירות לבתים. שאר שרותי הדואר ובכלל זה מכתבים וחבילות רשומים נמסרו רק באמצעות סניף הדואר במודיעין ובאופן חלקי על ידי משאית דואר שהוצבה במרכז המסחרי.

בעקבות הסדר בין העירייה לחברת הדואר, הוצב מבנה יביל בצד המרכז המסחרי שברעות, מבנה שהחל בשבוע האחרון לספק שרותי דואר בסיסיים ראויים יותר. את דברי הדואר עצמם, החלו, כאמור, לחלק רק ביום ג’ בתיבות הדואר הרגילות שבמרכז המסחרי. עם זאת מן הראוי לציין כי שרותי דואר מתקדמים רבים שניתנו בסניף הקודם, עדיין לא ניתנים בסניף הקיים.

לדברי העובדים במקום, התקווה היא להספיק ולהשלים את חלוקת הדואר עד אתמול בערב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות