חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קוראים את העיר

 

שבוע הספר העברי יתקיים במודיעין במתכונתו הותיקה והמוכרת עם דוכני ספרים. בנוסף יתקיימו מופעים והפעלות לילדים

 

ביום רביעי הבא יתקיים שבוע הספר העברי ובמחלקת התרבות של מודיעין, מכבים-רעות נערכים לחגיגה שכולה ספרים והצגות לגדולים ולקטנים

ארועי שבוע הספר במודיעין יתקיימו בכל ימי החול של שבוע הספר, בין השעות חמש אחר הצהריים לעשר בערב. בימי שישי, בין תשע בבוקר לשתיים בצהריים ובמוצאי שבת, מצאת השבת ועד לאחת עשרה בלילה.

ברחבת הירידים ב"קניון עזריאלי" יערכו פעילויות של מחלקת התרבות כאשר כל הפעילויות אינן כרוכות בתשלום.

בין הפעילויות הרבות ניתן יהיה למצוא פינות ג’ימבורי עבור הקטנטנים, הצגות ילדים כגון "הביצה שהתחפשה", "האוצר של צ’מבלו", "איתמר וכובע הקסמים השחור", "אגדות מסיפורי אלף לילה ולילה", "איילת מטיילת" ועוד.

בנוסף, ייערכו הקראות סיפורים לילדים בכל הגילאים ומפגשי סופרים למבוגרים. ביום שני ייערך מופע מוסיקאלי לכל המשפחה בו ייצאו הצופים בו למסע על כנפי הדמיון בדרום אמריקה. קבוצת התיאטרון הבוגרת של עידו וייס "על הבמה" תציג באולם "עינן" שבקניון עזריאלי את המופע "ספר לי שיר" שירי אהבה מוכרים ומקוריים יוצאים מהלחן אל במת התיאטרון, (בתשלום).

אלון שמידט, מנהל מחלקת התרבות בעירייה מזכיר את המשמעות האמיתית של שבוע הספר ומזמין את הציבור לבוא ליריד ולקיים את המטרה האמיתית לשמו הוכרז השבוע: "אני מזמין את כל התושבים לבוא ולהכיר מחדש את העולם הכתוב שנמצא כאן עוד לפני שכולנו נחשפנו לעולם האינטרנט".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות