חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ככה בוחרים לוגו

 

מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק, בחר לאתגר את תלמידי מגמת אומניות של עירוני א’ לעיצוב לוגו חדש לחברה. צוות השיפוט בחר בעיצוב של איתמר בן שושן

 

תלמידי מגמת אומניות העיצוב בעירוני א’ נבחרו לעצב לוגו לחברה הכלכלית. 30 מתלמידי המגמה בניהולה של חלי יפרח התמודדו עם האתגר הייחודי שיזם מנכ"ל החברה, דורון ברק, במטרה לעצב לוגו לחברה שעד כה השתמשה בלוגו של עיריית מודיעין מכבים רעות.

לפני כחודשים הוצג הפרויקט בפני תלמידי המגמה שהתבקשו לעצב לוגו שמבטא תנופה וצמיחה לחברה ושמירת הקשר שלה כחברת בת עירונית לעיריית מודיעין מכבים רעות.

מנכ"ל החברה, דורון ברק הסביר שמקובל שלחברה עירונית יש לוגו שמייחד את פעילויותיה ונפרד מהלוגו של העירייה. ובמקום לפנות למשרדי עיצוב בחר ברק לפנות אל תלמידי מגמת אומניות העיצוב בתיכון עירוני א’ ולאתגר את יכולותיהם כחלק מהמהלכים שהוא יוזם לשיתוף הקהילה בפעילות החברה העירונית.

ברק הגיע לבית הספר ונפגש עם תלמידי המגמה בשני מפגשים נפרדים בהם תיאר לתלמידים את אופי פעילות החברה ואת תפקידיה כחברה העירונית, במטרה לתת להם את הרקע שישמש בעיצוב הלוגו. ביום ראשון השבוע הוצגו העבודות בספריית תיכון עירוני א’ בפני צוות השיפוט אשר התמודד עם בחירה לא קלה.

הצוות כלל את דורון ברק ולצידו שלושה חברי דירקטוריון החברה: מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מהנדס העיר רמי זיו וסגנית הגזברית שבי דרעי. הארבעה בחנו את העבודות והתלבטו ארוכות עד שהחליטו על הלוגו הנבחר.

לאחר שהתקבלה ההחלטה התקיים טקס חגיגי בנוכחות התלמידים, מנהלת המגמה חלי יפרח ומנהל התיכון שלומי דביר שציין בדבריו כי זו גאווה בלתי רגילה לתלמידים ולבית הספר. "לאומנות והיצירתיות יש השלכות מרחיקות ואתם בדרך הנכונה".

בטקס הכרזת הלוגו הזוכה הודה ברק לתלמידים על שנענו לאתגר: "אני באמת חושב שיש פה שילוב של יכולות. אין ספק שהוכחתם יצירתיות ורמה טכנית גבוהה. תודה רבה על ההירתמות למאמץ והרצון להשתתף".

הלוגו שנבחר עוצב על ידי איתמר בן שושן מכיתה י"ב שזכה במצלמה דיגיטאלית. במקום השני נבחר הלוגו של דוד מוטהדה מכיתה י’ שזכה בפד עכבר דיגיטאלי גראפי. במקום השלישי זכה הלוגו שעיצבו התלמידים דולב ברט ויואב מרק מכיתה י"א. השניים זכו כל אחד בסט רמקולים למחשב.

הלוגו הנבחר יהפוך לסמל הרשמי של החברה הכלכלית ויופיע על ניירות המכתבים, מכרזי החברה, כרטיסי הביקור וכל הפרסומים שתוציא החברה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות