חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חגגתי שבועות במודיעין

 

מספר גנים פרטים בעיר חברו יחדיו לחגוג טקס שבועות משותף בפארק הדגים. בשירה וריקודים חגגו הילדים. גם ראש העיר ולהקת זוז במחול היו שם

 

ביום ראשון השבוע התקימה חגיגת חג השבועות בפארק הדגים בעיר לילדי הגנים הפרטים שהופיעו בשירה וריקודים כשהם לבושים חולצות לבנות ועליהם ההדפס "חגגתי שבועות במודיעין".

מדובר בטקס שבועות משותף וחגיגי לגנים הפרטים בעיר אותו כיבד בנוכחותו ראש העיר מר חיים ביבס.

בהודעה לעיתונות מסרו מפעילי גנים פרטים כי מאז נבחרה מועצת העיר החדשה בראשות ביבס חל שינוי משמעותי והם פועלים יחד עם העירייה בנסיון למסד את הגנים הפרטיים, להוזיל עלויות ולמצא פתרונות לרווחת כל התושבים בעיר.

עקב כך הורגש הצורך לרכז ולאחד את הגנים יחד. וחג השבועות היווה הזדמנות נהדרת להתחיל ולפעול. ביזמתה של שירה הרפז בעלת שני גנים פרטיים בשמשוני ובשיתוף פעולה של שירלי פוסטרנק בעלת גן במרכז העיר וגננות נוספות הופק אירוע חגיגי במיוחד ומשמח בפארק הדגים.

הגנים שישתתפו רכשו חולצות לבנות עבור הילדים ועליהם ההדפס "חגגתי שבועות במודיעין", כל גן הציג עצמו בשיר וריקוד לשבועות ובהנחת טנא גדול שהכין עבור החג.

להקת זוז במחול הלהיבה את הילדים והוריהם בריקודים מקסימים וראש העיר ברך את המשתתפים באירוע. את המופע חתמו יפעת בעלת גן בשמשוני וציפי מפעילת חוגי מוזיקה בגנים ושירה בציבור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות