חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

סוף שבוע של אמנות

 

אמנים ויוצרים ממודיעין מכבים ורעות פותחים את ביתם בשישי ושבת ואתם מוזמנים להגיע לסטודיו הפרטי ולהתרשם. 56 אמנים מתחומים מגוונים

 

"בית פתוח בסימן אביב" יערך בסוף השבוע, 22-23.5.09, ברחבי העיר - בבתים ובסטודיות הפרטיים של האמנים.

אירוע ה"בתים הפתוחים" הוא אחד ממוקדי הפעילות הקבועים שמפיקה מחלקת התרבות והאירועים של עיריית מודיעין-מכבים-רעות בשיתוף וועד אמני העיר. מדובר באירוע שהפך למסורת בסמוך לחנוכה וחג השבועות.

הקהל הרחב מוזמן להגיע לאירוע בו משתתפים בו 56 אמנים ואומנים מתחומים מגוונים של אמנות פלסטית ואמנות שימושית: ציור, פיסול, צילום, הולוגרפיה, קרמיקה, קדרות, הדפסי רשת , תחריטים, צורפות, תכשיטנות, יודאיקה, ציור על כלים, זכוכית, פיוזינג, פסיפס, נפחות ברזל, אמנות דיגיטלית ועוד

כמה מן האמנים טרם חשפו את יצירתם לקהל המקומי - חלקם תושבים חדשים בעיר ויוצרים ותיקים וחלקם אמנים שזו להם תצוגת ביכורים.

איילת עמית, יו"ר וועד האמנים, מספרת כי המבקרים באירועי "הבית הפתוח" הקודמים, הגיבו בהתלהבות והביעו ציפייה וסקרנות לביקור כמה שיותר אמנים ויוצרים. "בכל פעם שנערך אירוע מסוג זה יש יותר ויותר אמנים ואומנים שמעוניינים להשתתף בחגיגה הססגונית הזו", אומרת עמית.

לקראת האירוע - פורסמה רשימת המשתתפים בעיתונות המקומית וכן מחולקת חוברת מהודרת בכל בתי האב בעיר. את הרשימה ניתן לראות גם באתר עיריית מודיעין מכבים ורעות וגם באתר אמני מודיעין המכיל מידע ותמונות על הפעילות של אמני העיר, על האמנים ויצירותיהם וכן משמש צינור קשר בין האמנים לציבור הרחב.

ארוע "בית פתוח בסימן אביב" יתקיים ביום שישי בין השעות 11:00-14:00 ובשבת בין השעות 11:00-14:00 ו- 18:00-22:00. אמנים שומרי שבת יפתחו את בתיהם בשישי בבוקר ומוצ"ש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות