חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נער מרעות נכווה בינוני מפיצוץ נפץ בערב ל”ג בעומר

 

נער (17) מרעות ששהה בערב "בירה ונשירה" ליד מכבים, נכווה בדרגה 2 במהלך הצתת נפץ. בניגוד לפרסומים עד כה, הוא לא נפגע משימוש בחומר דליק למדורה ובמקום כלל לא הייתה מדורה. פינוי ראשוני בוצע ע"י חבריו למרפאת "טר"מ במודיעין, ובהמשך ע"י מד"א לתה"ש

 

נער בן 17, תושב רעות, נכווה בפניו ובידיו במהלך פעילות "בירה ונשירה"  (קריוקי), שנערך למרגלות "גבעת הברושים" באתר שבפאתים המערביים של הגבעה. מעדות של נערה שהייתה במקום עולה כי "נשמע פיצוץ" ואח"כ התקהלה קבוצת נערים סביב הנער הפצוע.

בניגוד לפרסומים עד כה על מהלך האירוע, עולה כי במקום כלל לא הייתה מדורה, וכלל לא נעשה שימוש באש מסוג כלשהו. על כן הפרסומים כי הנער נכווה כתוצאה משימוש בחומר דליק במדורה, אינם מדוייקים. למעשה הוא נכווה מהתפוצצות והתלקחות של נפץ או זיקוק במהלך נסיון להדליקו.

עוד עולה מהעדויות כי מארגן הערב והפעילות במקום, ידע על הכוונה להביא נפצים לארוע והזהיר את המגיעים שלא יעשו זאת וש"לא יביאו את השטויות האלה למקום".

כאמור, למרות זאת התלקח נפץ או זיקוק וגרם לפציעת הנער. מהעדויות עולה עוד כי הפינוי הראשוני של הנער הפצוע התבצע ע"י חבריו שלקחו אותו למרפאת "טר"מ" שבמודיעין. משהתברר להם כי המרפאה סגורה, הוזעק אמבולנס של מד"א.

הפרמדיקים איקו מנשה ושירלי שער הוזעקו וטיפלו בנער הפצוע שנכווה בפניו ידיו ןברכיו. פינו אותו במצב בינוני, עם כויות בדרגה 2, לבית החולים תל השומר.

ממשטרת מודיעין נמסר כי הארוע עדיין בבדיקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות