חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

וועידת מועצות הנוער הארצית התקיימה אמש במודיעין

 

וועידת מועצות הנוער הארציות התקיימה אתמול,ב’, במודיעין. פעילות מכינה של מוסדות הנווער הארציות שנערכה בעיר בשנה שעברה, הניבה השנה את ארוח הוועידה הארצית במודיעין

 

אתמול, שני , התארחה לראשונה הוועידה הארצית השנתית של מועצות התלמידים והנוער בעיר מודיעין מכבים רעות. לאירוע הגיעו מאות בני נוער מרחבי הארץ שהשתתפו בסדנאות, במהלכן דנו בגיבוש המדיניות והנושאים לביצוע בשנת הפעילות הנוכחית.

שר החינוך החדש, גדעון סער, שיבח את מערכת החינוך של מודיעין מכבים רעות. בדבריו ציין סער שמודיעין היא בין הערים שמשקיעות בחינוך בילדים ונוער והתוצאות ניכרות בשטח. לדבריו ההשקעה של מודיעין בחינוך ובנוער תורמת לגידול המשמעותי של העיר.

הפקת הארוע בוצעה ע"י יחידת הנוער ברשות דוד צור ורכזת הנוער לוטם דואני, בשיתוף חברי מועצת הנוער של מודיעין מכבים רעות.

בפניה אל חברי מועצות הנוער והתלמידים אמר ראש העיר חיים ביבס: "היום הפעילות וההתנדבות במסגרת חברתית ורצון של תרומה לחברה והקהילה איננה ברורה מאליה. אתם מייצגים את חוד החנית של בני הנוער בכל הארץ, דור העתיד שלנו. ועל כך מגיעה לכם הערכה רבה. מדובר באחריות גדולה ואני מאחל לכם שתמשיכו בפעילות שלכם ובתרומתכם החשובה, בבתי הספר ובערים שלכם, ובעתיד בצבא ובאוניברסיטה ואולי גם יום אחד בהובלתה וניהולה של מדינת ישראל. כי אתם העתיד של המדינה. "

בדברי ברכה לבני נוער מרחבי הארץ שגדשו את היכל התרבות אמר ראש העיר חיים ביבס כי מודיעין מכבים רעות היא הבירה האמיתית של הצעירים ובני הנוער בישראל "כאשר כ-35 אחוז מהאוכלוסייה שלה מתחת לגיל 18. נתון שאין לו אח ורע בכל הערים בארץ".

דוד צור: "הנוער שם את מודיעין על המפה. אנחנו גאים ושמחים לארח את הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער. אין ספק שמודיעין משמשת היום כמוקד לעבודת נוער איכותית. ממודיעין יוצאת התורה בכל מה שקשור להעצמת נוער."

יצוין כי מועצות הנוער בכל הארץ הן הגופים הרשמיים שמובילים את הפעילות של בני הנוער בתוך המערכות המוניציפאליות. זהו גוף העל שמתווה ומנחה את הדגשים והנושאים בהם יעסקו בני הנוער ויהיו מעורבים במסגרת פעילויותיהם בכל רחבי הארץ.

בשנה שעברה התארחו במודיעין נציגי מועצות הנוער הארציות במסגרת ההכנה לוועידה הארצית. אירוח שהביא בעקבותיו את הוועידה הארצית למודיעין. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות