חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”זוז במחול” והאקרובטיות של מאיו במופע סיום ”מצעד החיים” בלטרון

 

מופע וירטואוזי של ריקודים ואקרובטיקה, כולו מיובא ממודיעין, הצטרף למופע הענק שהתקיים במוצאי יום העצמאות בלטרון, מול 5000 איש מכל קצוות העולם

 

רקדני ומתעמלי מודיעין נטלו חלק מרכזי במופעי האירוע הרשמי של "מצעד החיים" שהתקיים ביום העצמאות בלטרון. בכנס נטלו חלק כ-5000 איש ובהם בני נוער מכל העולם המשתתפים בפרויקט "תגלית".

זהו האירוע המסכם את מצעד החיים לשנת 2009. מטרת מצעד החיים היא להנחיל לדור הצעיר את זיכרון השואה ולהנציח את קורבנותיה. המצעד מתקיים אחת לשנה, כאשר ביום הזיכרון לשואה ולגבורה נערך הטקס המרכזי במחנה ההשמדה לשעבר אושוויץ.

למצעד מצטרפים, מלבד אזרחים פרטיים, גם אלפי תלמידי תיכון בארגון משרד החינוך, חניכי תנועות נוער, בני נוער יהודיים מן העולם, בני נוער וצעירים רבים שאינם יהודים ונציגי צה"ל. עבור בני הנוער היהודיים מהעולם ערכו של "מצעד החיים" רב במיוחד, כי בניגוד למסעות אחרים המכוונים את הנוער רק לפולין, "מצעד החיים" הוא מסע לפולין, ומשם - לישראל לשבוע של סיורים בארץ המסתיימים באירוע ראווה.

כמאה מרקדני זוז במחול הופיעו בשבעה ריקודים שונים שהוכנו במיוחד למופע והיוו חלק מרכזי באירוע. לאחר תקופת חזרות אינטנסיבית, הופיעו רקדני זוז במחול בלטרון לצד זמרים, אומני פירוטכניקה, מתעמלים, להטוטני אש, להקת אוף שימחעס ואומני טררם.

זו השנה השנייה ברציפות שלהקת זוז במחול נבחרת להופיע באירוע ייחודי זה וזאת לאור יכולתם הגבוהה של הרקדנים והכוריאוגרפיות המרשימות המאפיינות את הלהקות.

את האירוע פתח ריקוד לך ירושלים שנרקד בשיתוף עם אומני טררם. בהמשך רקדו הלהקות עם להקת אוף שימחעס את הריקוד צ’יריבים צ’יריבום בקצב משלהב שהקים את הקהל שגדש את האמפי על רגליו.

ריגש את הקהל במיוחד ריקוד שמע ישראל שנרקד והוקדש לגלעד שליט שעדיין בשבי. הריקוד נרקד לקול שירתו של ניר חלמיש ("גריז").

רבים מהורי הרקדנים הגיעו לצפות באירוע וחזרו משולהבים ונרגשים. "זו זכות גדולה לנו ההורים שיכולנו לצפות באירוע מרגש שכזה, אבל זכות גדולה יותר לרקדנים להיות חלק מפרוייקט ציוני חשוב זה. זה אירוע יום עצמאות אמיתי" כך אמא של אחת הרקדניות שהשתתפה באירוע מטעם זוז במחול.

גלית ורואי כבירי - מנהלי זוז במחול מספרים כי בימים האחרונים הם מקבלים טלפונים רבים מהורים המספרים כי פשוט ישבו ובכו מהתרגשות לנוכח המופע. "אף אחד בקהל לא נשאר אדיש".

"אנחנו שמחים שהייתה להורים הזדמנות להיות עדים לאחד מתוך האירועים בסדר גודל זה שאנו לוקחים בו חלק. זוז במחול רואה באירועים אלו חשיבות חינוכית גבוהה לצד אתגר אומנותי."

בעקבות הופעת זוז במחול במצעד החיים, הוזמנה הלהקה להופיע ב"מגה אירוע" שיתקיים בעתיד הקרוב במרכז הארץ.

גם האקרובטיות של ענבל מאיו נטלו חלק במופע, לצידם של רקדני זוז במחול. המופע של האקרובטיות סחט קריאות התפעלות מהקהל והמתעמלות זכו לאחר המופע למפגש מרתק עם בני נוער רבים מחו"ל. ענבל מאיו: "היה זה יום מרגש מאד. לראות את כל החום והאהבה של אלפי בני הנוער מכל העולם, הצדיק את המאמץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות