חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הורים מחזור3 יוצא לדרך

 

אתמול (א’) בערב נערך כנס ה"גיוס" השלישי של סיירת ההורים בעיר מודיעין. הצלחה מוכחת בשטח, הפכה את פרוייקט "סיירת ההורים" במודיעין לדוגמה ארצית. ראש העיר הודיע כי ימשיך לתקצב את הפרויקט באופן מלא

 

סיירת ההורים, גוף התנדבותי שמנוהל ע"י העירייה, ערכה אתמול (א’) בערב כינוס מגוייסים נוסף. הכינוס נערך בבנין העירייה והיו בו כ-100 משתתפים.

בכינוס הקודם שנערך במועדון הנוער שברחוב עמק דותן, הגיעו כ-40 איש. הפעם, הותיקים והמתגייסים החדשים מילאו את מבואת בנין העירייה.

ראש העיר חיים ביבס ציןן בדברי הפתיחה של הכנס את חשיבות הפרויקט. "למרות שתקציבים חיצוניים קוצצו השנה, אנחנו מצאנו בו חשיבות רבה ומתקצבים אותו באופן מלא", ציין ראש העיר.

מיגל הרף, ראש הנהגת ההורים העירונית שהצטרף אף הוא באופן פעיל לפרויקט נשא דברים ואמר:, אל תקבלו רושם מוטעה. לא כל הילדים מעשנים סמים, שותים אלכוהול או עושים ונדליזם. הרוב אותו תפגשו ברחבי העיר ובפארקים בסה"כ רוצים להיות בפארקים....סיירת הורים זו הדרך הנכונה להפסיק מלהטיל את האשמה על הרשויות מסביב, בעירייה, בבית הספר, ולקבל אחריות. בסופו של דבר הילדים האלה הם הילדים שלנו!"

דרך ארוכה עשתה סיירת ההורים בשטח. החל מחשדנות ואי קבלה על ידי בני הנוער בפארקים ועד להיכרות אישית עם הפעילים, אמון מלא בכוונות המבוגרים שמגיעים אליהם באמצע הלילה ואף לפנייה אישית אל חלקם בבקשות לסיוע ועזרה.

נציין כי פעילי סיירת ההורים אינם רואים עצמם כמי שבאים לגעור או להפסיק את פעילות בני הנוער, ההיפך הוא הנכון. הפעילים נמצאים בעיקר לצרכי פיקוח צמוד דיו כדי לדעת באמת מה מתרחש בפארקים שברחבי העיר מחד, ומאידך, לסייע באופן ישיר בפתרון בעיות שעולות שם.

מחזור ההורים החדש שמתגבר את הקבוצה הראשונה שכבר פעילה מזה כשנה בשטח, יסיימו בקרוב את תהליך הלימוד ויצטרף לפעילות בעיקר בימי שישי ושבת בלילה.

בהצלחה לכולם

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות