חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פיתה את נהגת המונית לעבור את מחסום נעלין

 

צעיר פלסטיני לקח מונית ספיישל עם חוטי חשמל גנובים בבגז’ וניסה לפתות את הנהגת לחצות את המחסום. החשד: רצה לגנוב גם את המונית

 

צעיר פלסטיני הגיע בסוף השבוע שעבר עם מונית ישראלית למחסום נעלין. במונית נהגה נהגת ישראלית והנסיעה בוצעה בהזמנת הצעיר (20), תושב הכפר דיר עמר שביקש להגיע עד למחסום כדי לחזור משם הביתה בתום יום העבודה.

כשהגיעו למחסום הם ניצפו על ידי בלשי תחנת בנימין שהיו במקום. הבלשים הבחינו שבמונית מתנהל דין ודברים בין הנהגת לבין הנוסע. בתום כעשר דקות נגשו השוטרים למונית ובדקו במה מדובר. בדיקה עלה שהנוסע ניסה לשכנע את הנהגת לעבור מעט את המחסום ולהורידו שם. זאת, בטענה שאין לו כסף בכיסו וכי ממתין לו מישהו שיוכל לשלם עבור הנסיעה.

בדיקה בתא המטען של המונית העלתה כמות גדולה במיוחד של כבלי חשמל המשמשים באתרי בניה, כבלים בשווי של אלפי שקלים. בחקירתו בתחנה הודה הצעיר כי גנב את כבלי החשמל מאתר בניה של דניה סיבוס ברחובות. מובן כי עבור הנסיעה הוא לא שילם כי לא היה לו כסף.

לדברי פקד יובל שטאל, סגן ראש משרד החקירות במשטרת בנימין, יתכן ובכך נמנעה חטיפה או גניבת מונית. לדבריו, דרך זו של פיתוי נהגי מוניות לחצות את המחסום כדי לקבל את שכרם מוכרת ומקובלת לשם גניבת מוניות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות