חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יצא מכרז למפעילי צהרונים בשנת הלימודים הבאה (תש”ע)

 

עיריית מודיעין מובילה מהלך שירכז בסופו של דבר את השליטה בגני הילדים בכל שעות היום בידי המתנ"ס. בדרך זו יושגו פיקוח הדוק יותר על המוסדות השונים, יוטמעו קריטריונים מחייבים של איכות שירות וטיפול בילדים והמחירים יפוקחו. מאידך, מקבל המתנ"ס, באמצעות עמותת "סחלבים" מונופול על מערכת החינוך לסוגיה בכל העיר

 

מי יהיו מפעילי הצהרונים במודיעין בשנת הלימודים הבאה? ועדת המכרזים של עיריית מודיעין מכבים רעות ערכה, לפני כחודש, ישיבת הבהרות עם המועמדים להפעלת הצהרונים, לקראת היציאה למכרז בתחילת חודש מאי.

תוצאות המכרז יפורסמו לקראת אמצע החודש ויאפשרו, עפ"י הודעת העירייה, למפעילים שיזכו, להתחיל ולהתארגן לקראת שנת הלימודים הבאה. "אני שמח שהמכרז יצא לדרך מבעוד מועד על מנת שלאחריו יוכלו המפעילים להיערך כיאות לשנת הלימודים הבאה", אמר בעניין זה סגן ראש העיר וממלא מקומו, עו"ד מויש לוי.

עפ"י תנאי המכרז נקבע כי התשלום להורים עבור שירות זה לא יעלה על זה המשולם השנה, וימשיך לעמוד על 850 שקלים. במקביל הועלו דרישות המכרז. בין השאר הקפדה על הכשרת הצוות המקצועי שעובד בצהרונים ועל התכנים שנלמדים במהלך היום.

עוד נדרש כי, תנתן אופציה להארכת היום עד לשעה חמש בערב (בכפוף למספר מינימאלי של ילדים שיישארו עד שעה זו) וכן בצהרונים בהם יהיו מעל לשלושים ילדים יחויב המפעיל להוסיף איש צוות נוסף.

רוב הצהרונים יופעלו ע"י העמותה העירונית "סחלבים" כלומר- ע"י המתנ"ס. לדברי מויש לוי:" כך, הכספים שייכנסו למתנ"ס יושקעו חזרה בילדי העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות