חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים סוף עונה: מקום רביעי עם 5:17

 

מקום רביעי עם מאזן של שבעה עשר ניצחונות וחמישה הפסדים. זהו מאזנה של קבוצת כדורסל הנשים של מכבי מכבים-רעות בסיום העונה

 

במחזור המשחקים האחרון, ארחה הקבוצה את הפועל פסגת זאב ירושלים. משורות מכבים - רעות, נעדרה מאיה אטיאס- בוצר.

נשק קטלני - המשחק נפתח ב 4:6 לאורחות. התגובה של שירי אהרון לא אחרה לבוא - שלשה ולאחריה חטיפה שהפכה למהלך של שלוש נקודות מהעבר השני וכך שירי השיגה שש נקודות בתוך עשרים שניות.

"שמונה, קחי שלוש, אין לך את זה" - אתגרה אוהדת ירושלמית את טל פיצ’ון. השלשה של פיצ’ון הגיעה במהרה והשתיקה את האוהדת לכמה דקות. הדקות הבאות נוצלו למתפרצות קטלניות של טל שצברה 11 נקודות ברבע הראשון ושל שירי שצברה 10 נק’ ללא החטאה ברבע זה. הרבע הראשון הסתיים ב 13:25 למכבים -רעות.

הרבע השני הביא אתו ירידה בקצב המשחק. סל של מאיוש לאחר מסירה של מיכל נבו, קבע 19:34 למארחות, חמש דקות למחצית.

פשוט מושלמת - שירי אהרון קברה שלשה נוספת והיא סיימה את המחצית הראשונה עם 13 נק’ ומאזן מושלם של חמש מחמש מהשדה. היו אלו הנקודות היחידות שמכבים-רעות צברה עד למחצית והקבוצות ירדו להפסקה ב 25:37 למכבים-רעות.

מכבים - רעות סגרה אחת עשרה דקות בהן הקבוצה קלעה שש נקודות בלבד, מה שהוליך את המאמן יאיר פרסטמן לקחת פסק זמן זועף במיוחד. מאיוש וברוריה הדר הפנימו את המסר וההפרש זז לכיוון הנכון. שלשה של רינת אליאב, ממסירה של רחל סוחר, סגרה את הרבע השלישי ביתרון 35:49.

הדבר היחיד שקרה בשלוש הדקות הראשונות של הרבע האחרון, היה יציאתה של טל פיצ’ון בחמש עבירות. הפער ירד לעשר הפרש...ואז הכדורים הוכנסו פנימה לנאוה איסרוב, שסחטה עבירות והלכה אל הקו. נאוה לא אכזבה וקלעה ארבע קליעות רצופות. הירושלמיות הורידו ל 44:53, ארבע דקות לסיום ואז שחקניות מכבים-רעות חזרו לעצמן - שירי קלעה שלשה ומסרה למיכל שקלעה בסבסוב. אקורד הסיום היה שייך לרעות פוגל שקלעה את חמש הנקודות האחרונות של המשחק ושל העונה כולה. המשחק הסתיים בריצה של 0:13 ובסיום 44:66 למכבי מכבים-רעות על הפועל פסגת זאב ירושלים.

מסכם את המשחק מאמנה של מכבים-רעות, יאיר פרסטמן: " המשחק האחרון התנהל בדיוק כמו כל המשחקים העונה , פתיחה חזקה - הרגעות- וסיומת חזקה. הסגל הרחב מאפשר בסוף כל משחק לשחק עם החמישייה המתאימה ביותר על מנת לנצח גם במקרה של משחק פחות טוב .

אחוזי הקליעה השתפרו מאד, בעיקר עונשין ושלשות ועל החטאות ל-2 חיפינו בעזרת ריבאונד התקפה . עדיין איבדנו המון כדורים וזה נושא שנעבוד עליו בפגרה ונמשיך להשתפר .

תודה מיוחדת לאמיר ליברמן על הליווי הצמוד. תודה לכל בני המשפחות והחברים שעודדו גם במשחקי חוץ ותודה לדביר, עוזר המאמן ולשחקניות על עונה נהדרת."

קלעו למכבים - רעות: שירי אהרון 16 נק’ 5 חט’ 4 ריב’ ושלוש שלשות, טל פיצ’ון 11 נק’ ו 4 חט’, ברוריה הדר 8 נק’ 6 ריב’ ו 3 חט’, מאיה קנולר 8 נק’ 7 ריב’ 4 אס’ ו 3 חט’, נאוה איסרוב שקלעה שש משש מקו העונשין וסיימה עם 8 נק’ 9 ריב’ ו 3 חט’, מיכל נבו 6 נק’, רעות פוגל 5 נק’ ו 4 ריב’, רינת אליאב 3 נק’, רחל סוחר נקודה אחת חמישה ריב’ ו 3 אס’. עוד שותפו - תמר בליץ 6 ריב’ וקרן יקר.

הרבו לקלוע לפסגת זאב - צליל קופציק 13 נק’ ומור טל - 10 נק’ .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות