חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אולימפיאדת מתמטיקה

 

מסתבר שהעניין במתמטיקה הולך ותופס תאוצה בקרב צעירי עיר העתיד. עובדה! מארגני התחרויות בעיר מדווחים על עליה מתמדת בכמות המתחרים. שלב א’ באולימפיאדת המתמטיקה הסתיים. האם ממודיעין יצא האיינשטיין הבא?

 

בסוף השבוע שעבר הסתיים השלב הראשון של האולימפיאדה הארצית במתמטיקה ופיתוח חשיבה.

התחרות נערכת על ידי הארגון הארצי של מוסדות החינוך הבלתי פורמאליים. בי"ס ערב למדעים ולאומנויות "מפת"ח", כנציג של הארגון, אחראי על האולימפיאדה בעיר מודיעין.

אולימפיאדת המתמטיקה הפכה למסורת ומתקיימת זו השנה השמינית ברציפות, בהשתתפות כל בתי הספר של מודיעין מכבים רעות.

השנה נטלו חלק בתחרויות כ-4500 תלמידים מכיתה א' ועד כיתה ו' בחלוקה לשכבות גיל. ראוי לציין כי משנה לשנה מספר המשתתפים בתחרות גדל, עובדה העשויה לשקף את העניין הגדול במתמטיקה בעיר מודיעין מכבים רעות.

בשלב א' המשתתפים קבלו מבחנים שכללו 8 משימות ברמות קושי שונות. המשותף להן הוא הדרישה להיגיון מתמטי וכושר תפיסה. לאחר בדיקת העבודות עברו לשלב הבא כ- 270 תלמידים מכל בתי הספר המשתתפים.

שלב ב' יתקיים ב-10.05.09 בבניין ביה"ס "קשת", אשר מנהלתו, הגב' רונית חן, הביעה את הסכמתה ורצונה לארח את האירוע. רכזות מתמטיקה מכל בתי הספר העירוניים ישמשו בשלב זה של התחרות כמשגיחות על המתחרים.

בתום השלב העירוני- השני, יבחרו 4 תלמידים מכל שכבת גיל. אלו ישתתפו בנבחרות העיר מודיעין. נבחרות אלה יתחרו בשלב הגמר הארצי של האולימפיאדה מול נבחרות מערים אחרות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות