חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”זכור! כי גר היית בארץ מצרים”

 

שחקני כדורסל ממודיעין נרתמו לעזרת ילדי פליטים מסודאן. לאחר מבצע מוצלח לאיסוף מזון וביגוד התארחו ילדי הפליטים במחנה הכדורסל ’צעד וחצי’ של MVP האקדמיה לכדורסל

 

טל ואודהוזן ושמעון סלל רוה רודריגז החלו ביוזמה של הגברת המעורבות החברתית של שחקני הכדורסל במועדון עוצמה מודיעין ו-MVP האקדמיה לכדורסל, מתוך כוונה שהשחקנים והשחקניות יעסקו בהיבטים שונים של תרומה לקהילה.

הפעילות הראשונה אליה רתמו סלל רוה רודריגז וואודהוזן את שחקני הכדורסל היא סיוע לקהילה של פליטים מאריתריאה ומסודאן, המוגדרים בישראל כמבקשי-מקלט וחיים בדרום תל-אביב בחוסר-כל.

בשלב הראשון נאספו מזון וביגוד: כל שחקני הכדורסל בקבוצות של מועדון עוצמה מודיעין אספו, במהלך חודש מרץ, מוצרי מזון יבש וביגוד, לטובת ילדים ומשפחות אלה. השחקנים אספו כמויות גדולות של מזון יבש וביגוד. בקבוצת ילדים לאומית של המאמן עופרי שבו, נערכה תחרות בין השחקנים מי מגייס את הכמות הגדולה ביותר של תרומות.

בין התרומות הרבות והנדיבות בלטה במיוחד תרומה של 60 ק"ג קמח, שתרם אחד השחקנים. כל המוצרים שנאספו מועברים בימים אלה לאס"פ - ארגון סיוע לפליטים ומבקשי מקלט - הפועל למען הפליטים ורווחתם.

 

בשלב השני התארחו ילדי הפליטים במחנה הכדורסל: ביום ראשון שעבר הגיעו 12 ילדי-פליטים להתארח במחנה הכדורסל ’צעד וחצי’ של MVP האקדמיה לכדורסל שנערך במסגרת פעילות בת שישה ימים בה נטלו חלק כ-70 ילדים פעילים. המחנה התקיים בהיכל הספורט העירוני של עירוני א’.

ביום ראשון שעבר הזמינו שמעון סלל רוה רודריגז וטל ואודהוזן את ילדי הפליטים להצטרף למחנה. 12 ילדים, בני 7 עד 13, כולם ילידי סודאן, חלקם אינם נמצאים במסגרת חינוכית בישראל וחיים בעוני רב. הילדים השתלבו בין ילדי המחנה, על פי קבוצות גיל, שחקו עמם ונהנו מיום פעילות ספורטיבית.

MVP האקדמיה לכדורסל לקחה על עצמה את מימון עלות הבאת הילדים למודיעין, את השתתפותם במחנה ואת ארוחת העשר שנתנה להם, ואף העניקה לילדים במתנה את חולצות המחנה.

 

בשלב השלישי יגיעו הילדים למשחקים של נערים ונוער עוצמה ומכבי, עם צעירים מקהילת הפליטים: שמעון סלל רוה רודריגז דיווח על כוונה לערוך מספר מפגשים של צעירים בני קהילת הפליטים בדרום תל-אביב למשחקי ידידות עם קבוצות הנוער ונערים של עוצמה מודיעין ומכבי מכבים-רעות. פרטים בהמשך. תושבים, המעוניינים לסייע לארגון אס"פ ולתרום מזמנם לטובת הפליטים, מוזמנים ליצור קשר עם נעה בטלפון 050-467-7241

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות