חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רעות: ילד נהרג מקליע בראשו. משחק בנשק

 

ילד (12) מרעות, נהרג מפגיעת קליע אקדח בראשו במהלך משחק באקדח. יחד עימו שהו בבית עוד 3 חברים. כולם כעת בחקירה בתחנת מודיעין. עדכון: נפתחה חקירה כנגד האב-בעל הנשק.

 

ילד (12), תושב רעות, נהרג מפגיעת כדור בראשו. הילד ההרוג, שהה בביתו של חבר, תושב רחוב צבעוני ברעות. ההרוג, תלמיד כתה ז’ בביה"ס מו"ר שברעות. יחד עימו שהו בבית עוד 3 חברים. הבית, ביתו של דמות מוכרת ביישוב.

מחקירה ראשונית של הארוע עולה כי 4 חברים שהו בביתו של חבר שברחוב צבעוני ברעות. הילדים מצאו את אקדחו של בעל הבית ושיחקו עימו. כדור שנפלט מהאקדח במהלך המשחק בו פגע בראשו של אחד הילדים ופצע אותו באורח אנוש. מותו נקבע במהלך פינויו לבית החולים תל השומר.

כתוצאה מהירי נמלטו מהבית שניים מהנערים. כתוצאה מכך עברה שמועה ביישוב כי יתכן והירי בוצע ע"י מישהו שנכנס רעול פנים לבית וירה בילד. במשטרה ביטלו את האפשרות הזו לאחר זמן קצר והסירו את המחסום המשטרתי שהוצב ביציאה מרעות. גם כוחות מג"ב שהוזעקו בשל כך למקום, שבו על עקבותיהם.

שני הנערים שנמלטו נמצאו ע"י המשטרה בתוך זמן קצר. כל המעורבים באירוע, יחד עם הוריהם, נמצאים בשעה זו בחקירה בתחנת משטרת מודיעין. האקדח אותר ונמצא בידי המשטרה.

עדכון: ממשטרת מודיעין נמסר כי כנגד אביו של הילד היורה, בעל הנשק, נפתחה חקירה. האב נעצר והובא אחה"צ בפני שופט. הוא שוחרר בתנאים מגבילים ובהם הפקדת דרכונו ואיסור יציאה מהארץ.(20:00)

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות